wie kan mij vertellen wat hier verkeerd gaat,
kan geen luchthaven kopen mijn credits worden wel afgeschreven
maar kan geen owner worden
kan geen luchthaven kopen
-
-
-
welke source is dit als ik mag vragen ?
-
Ik denk niet dat iemand je uberhaupt zo kan helpen, ik begrijp dat je een nieuw lid bent.
Echt is het niet handig om de code zo 'plat' te posten, zet het tussen de code tags of post het op http://pastebin.com/ en geef ons de link naar de code.Ik heb niet alles gelezen wat er in de start post staat, maar krijg je een PHP error of een spel foutmelding of...?
Gaat dit om een standaard criminals source of...? -
Zou je inderdaad even je code in een code-tag willen doen of of op pastebin.com zetten en de link aan ons geven?
En volgens mij is dit niet heel luchthaven.php bestand?
Zo ver ik nu weet, zou dit:
Codemysql_query("UPDATE `[reizen]` SET owner='".$data['login']."', winst='', klanten='' WHERE land='".$data['land']."' AND `type`='luchthaven'");
Verandert moeten worden naar:
-
Ik heb even je code binnen code tags geplaatst.
Zoals je al snel kan zien is er geen kleur meer vanaf een bepaalde lijn.
Dit wijst erop dat je een tag te vroeg sluit.
Bijv. Je sluit je php code met ' ?>' maar gebruikt daarna nog php.Daarop zou ik eerst eens kijken.
Verder zie ik dat je nog steeds mysql gebruikt, weet dat deze over een bepaalde tijd niet meer ondersteund zal worden en dat je zal moeten overstappen naar: PDO of MySqli.
-
Hallo,
Wat is exact het probleem?
Krijg je een error? (zo ja, welke)
Wat heb je allemaal geprobeerd?
Wat heb je al gedebugged?
Welke source gebruik je?
Veranderd er iets in de DB? Is de query wel goed? (heb je het getest en wat was de query?)Het zou zijn zijn als je ons deze informatie kan verschaffen. Anders wordt het moeilijk om je te helpen.
Mvg,
Tim -
Hij geeft niks aan als ik mijn luchthaven wil kopen gaan mijn credits er wel af,
maar hij update de database niet, als ik land en owner zelf in de datebase invoer dat werkt het wel , -
Hij geeft niks aan als ik mijn luchthaven wil kopen gaan mijn credits er wel af,
maar hij update de database niet, als ik land en owner zelf in de datebase invoer dat werkt het wel ,
Hallo,Zou je mijn vragen kunnen beantwoorden?
Want hier uit maak ik op dat je zelf eigenlijk nog niks hebt geprobeerd in de code.Mvg,
Tim -
beste tim,
ik los het zelf wel op,
en zoals ik al zei hij update mijn db nietmet vriendelijk groet
-
-
mysql_query("UPDATE `[reizen]` SET owner='".$data['login']."', winst='', klanten='' WHERE land='".$data['land']."' AND `type`='luchthaven'")
dit deel ben ik constant aan het veranderen geweest, maar werkt niet nog steeds niet
heb ook het deel kopen weggehaald, kan hem dan alleen niet kopen maar als ik hem dan zelf invoer in de db dan ben ik wel eigenaar
het script zelf werkt wel alleen het deel kopen werkt niet -
Waar zijn al je php tags?
Als ik het script kopieer in notepadd++ moet ik eerst nog overal php tags gaan toevoegen.
Geef eens alles? -
stormracer
Heb je ervaring in het debuggen van codes die niet werken ?
Vind je code iets wat onoverzichtelijk om je even snel te helpen hierin, zou je aanraden een debug te maken.
Onderstaande voorbeeld kan je wellicht helpen in je problemen.Oplossen:
Zorg dat je altijd controleert of uitgevoerde queries ook daadwerkelijk uitgevoerd zijn, op die manier kan je heel snel een fout achterhalen.
Er staat op icts een heel mooi stukje blog over het netjes afhandelen van je foutmeldingen, als je deze aanhoud komt het vast goed. -
ja sorry zie het mijn fout
-
Wat was het probleem?
-
is het probleem momenteel al opgelost anders wil ik wel helpen!
-
probleem nog steeds niet opgelost maar ik denk dat het spel vol met bugs zit
kan wel veel aanpassen in z'n spel maar niet voldoende kennis om de bugs eruit te halen -
Over welke source gaat het nu?
-
Hallo kan iemand mij helpen..
-
De codering hier kan iemand heel agressief maken, frustraties komen ook na boven.
Ik zal proberen heel je code aan te passen, wees niet bang om met echo's te werken.
<?php open en sluiten ?> ook zwaar irritant.
Gr Hicham
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!