Posts by stormracer

    Hallo allemaal,


    ik ben eigenlijk opzoek naar de crime source v1.3.
    het staat wel gewoon onder downloads alleen werkt de link niet meer,
    heeft iemand de crime source v1.3 toevallig nog op zijn computer staan en zou iemand hem dan ook willen aanbieden
    zo dat ik hem eventueel kan downloaden.


    Alvast bedankt
    Stormracer

    Die had ik ook gevonden op internet en geprobeerd, het nadeel is echter dat ik mijn eigen ip neer moet zetten en alleen ik op de website kan komen, en verder niemand anders.


    Nu weet ik niet als ik deze drie regels weg kan halen en het nog wel werkt
    maar goed heeft dit zin, en kun je het beter in je php code verwerken.


    Order allow,deny
    Deny from all
    #Allow from 1.2.3.4

    Hallo,


    Wie zou mij willen helpen, ben bezig met een online spel en op die manier iets te leren van php en mysql, en zonder hulp van anderen kom je vaak niet verder, zoals sommige wel eens zeggen die daar erg veel verstand van hebben.


    Mijn probleem, nu wil ik landjes kopen en in mijn database heb ik id, en owner staan.
    Bij het kopen gaat alles prima, maar zodra ik de naam wil op vragen krijg ik bij alle bij de land id's mijn naam te staan terwijl dat niet zo is in de database. en heb ik alleen land id 1 en niet id 2


    met deze lange beschrijving en hele om weg hoop ik dat iemand uit mijn beschrijving komt
    Vriendelijk bedankt


    hallo,


    ik heb een probleem met ereg function,
    het bedrijf waar ik mijn website host, draaiden al een tijd op 5.3 maar is nu gestopt met php5.2.


    maar ik weet helemaal niet wat ik moet veranderen, hier een stukje code



    hopelijk kan iemand mij helpen

    PHP
    <?php
    date_default_timezone_set("Europe/Amsterdam");
    echo date("Y/m/d H:i:s");
    ?>


    hierbij geeft hij wel de goede tijd aan


    date_default_timezone_set('Europe/Amsterdam'); deze werkte niet





    dit is trouwens de code

    heb eerst de config van gangwars geuploud en tussen mijn bestanden gezet, daarmee kreeg ik al een klein deel van het script te zien op de browser
    dus ik ben mijn script nagelopen van wat ik van het script moest gebruiken dat heb ik uit de config gehaald van gangwars,
    en in de config van crimesource geplaatst, daarna kreeg ik alle fouten te zien van wat er allemaal miste.
    de fouten ben ik na gelopen met ( or die(mysql_error()); ) en kreeg daarmee te zien wat ik miste in de database
    dat heb ik aangepast voor zover en toen kreeg ik alles te zien

    had ik gedaan maar gaf niks aan, nu de informatie die ik van je heb gekregen gebruik ik achter de fouten ..or die(mysql_error());
    zo kan ik zien wat er mist in de datebase


    maar waarom het scherm nog steeds wit blijft ook mer de error reporting snap ik dan weer niet

    hallo,
    hier kom ik denk ik eerst wel verder mee.
    als ik het goed begrijp moet ik natuurlijk de gegevens uit de oude config halen en de nieuwe herschrijven om het werkend te krijgen.


    ik heb expres geen script neer gezet, mensen gaan het herschrijven waar door ik het zelf niet leer en niet zie wat ze hebben gedaan


    voor nu eerst heel erg bedankt ferhat :thumbup:

    Hallo,


    hopelijk leg ik het goed uit.
    ben bezig met twee spellen, de een is crimesource die gebruik ik ook, en de andere is gangwars.


    nu wil ik scripten van gangwars in de crimesource gebruiken maar als ik dat doe krijg ik wit scherm,
    kan iemand mij vertellen waardoor dat komt


    Met vriendelijke groet
    stormracer