Posts by ruttydm

    Waarom ga je niet voor javascript + nodejs? Dan moet je maar 1 taal leren die je kan gebruiken voor meerdere doeleinden.

    Dag iedereen ik probeer een functie te maken dat alle getallen bij elkaar optelt bv.: je hebt 999=>9+9+9=>27=>2+7=>9


    Nu ben ik bezig in javascript met zo'n functie maar wanneer ik de functie gebruik krijg ik in de console Undefined te zien op de lijn waar de functie wordt uitgevoerd.


    code:


    Is er iemand die de fout ziet?

    Ik heb eens een scriptje gemaakt om verschillende layouts te testen dat opeens niet meer werkt sinds ik in een ander scriptje van de site heb zitten klooien met cookies, ook met negatieve vervaltijden. Het scriptje waar ik in heb zitten klooien bestaat niet meer maar het andere wel.


    Ik draai verder mijn server op directadmin.


    Ik heb ook al mijn browsergegevens gewist en mijn server herstart.


    code die in de page geincluded wordt:


    Citaat

    Fatal error: Uncaught exception 'PDOException' with message 'SQLSTATE[21S01]: Insert value list does not match column list: 1136 Column count doesn't match value count at row 1' in /var/www/bitypalace.eu/public_html/deposit.php:32 Stack trace: #0 /var/www/bitypalace.eu/public_html/deposit.php(32): PDOStatement->execute() #1 {main} thrown in /var/www/bitypalace.eu/public_html/deposit.php on line 32

    Nu heb ik het aangepast en werkt het steeds niet, heb gekeken of de kolomnamen overeenkwamen, en deze ,komen zeker overeen.

    Ik heb hier nog een probleempje met mijn pdo:


    de error:


    Citaat

    Fatal error: Uncaught exception 'PDOException' with message 'SQLSTATE[42S22]: Column not found: 1054 Unknown column '9473630dd714bb793cce82dafaf99469909127606a93a53fb07ac9c9220f2ab1' in 'field list'' in /var/www/bitypalace.eu/public_html/deposit.php:27 Stack trace: #0 /var/www/bitypalace.eu/public_html/deposit.php(27): PDO->query('INSERT INTO bet...') #1 {main} thrown in /var/www/bitypalace.eu/public_html/deposit.php on line 27

    Dit stuk code moet worden opgeroepen door een api, dus sql injection speelt even geen rol.

    als je een VPS koop van Versio moet je alles installeren. Het enigste wat er op staat in het besturingssysteem.


    Je moet dus ook nog een licentie kopen en daarna alles van DirectAdmin installeren om een webserver te kunnen opzetten.
    Je moet daarna de VPS beveiligen met bijvoorbeeld CSF Firewall.


    Maar niet alleen installeren volstaat natuurlijk...
    Je dient de configuratie ook aan te passen zodat alles vlot en veilig verloopt....

    Kan dat ook zonder licenties en alles manueel?