dan heb ik nog steeds zo'n witte pagina, zonder die query kan ik wel errors zien.
Posts by ruttydm
-
-
Dan nog een probleem met mijn php; ik krijg gewoon een wit scherm:
PHP
Toon Meerif(!isset($_GET['key'])){ if(!isset($_COOKIE['key'])){ $key_number = rand(1,99999999999999999999999); $key = md5($key_number); setcookie("key", $key, time() + (86400 * 30), "/"); //echo "lol"; mysqli_query($con,"INSERT INTO users (privatekey) VALUES ('$key')"); //to fix//header("Location: index.php/?key=".$key.""); } else{ //to fix//header("Location: index.php/?key=".$_COOKIE['key'].""); $key = $_COOKIE['key']; //echo "lol1"; setcookie("key", $_COOKIE['key'], time() + (86400 * 30), "/"); } } else { if($result = $con->query("SELECT privatekey FROM users WHERE privatekey='$_GET['key']'"){ /* determine number of rows result set */ $row_cnt = $result->num_rows; printf("Result set has %d rows.\n", $row_cnt); /* close result set */ $result->close(); } setcookie("key", $_GET['key'], time() + (86400 * 30), "/"); $key = $_GET['key']; }
-
Heb dat gedaan, maar nog steed zelfde probleem.
-
Ik heb een klein probleem, mijn layout is af maar ik krij de witruimten helemaal rechts niet weg, de scrollbar moet verdwijnen.
(taalfoutjes worden nog verbeterd.)
het gaat over http://btcmaffia.eu/
-
Enkel html en css
-
Ik ga beginnen met de vernieuwing van mijn Survival War source alleen ik de template vervangen.
Het moet redelijk simpel zijn.
Ik kan betalen met een steam game naar keuze(max. €20) of met 20 euro paysafe.
Alvast bedankt
-
niemand dat deze heeft?
-
AAngezien mijn bericht in het andere topic verwijderd is ben ik nog altijd op zoek naar de maffiabase source, heeft iemand nog deze liggen?
-
Ik ben van plan om mijn lg g2 te rooten maar nu vraag ik me af, als ik hem terugzet naar fabrieksinstellingen op de stock rom wordt hij dan ge"unroot"?
alvast bedankt
-
ik heb ook interesse!!
-
Sorry, had deze nog op github staan van ergens
-
doe iets met bv. een subdomein
nl.ictsripters.com en eng.ictscripters.com
elk geheel anders -
Ben bezig met een layout voor een website maar toen ik hem in safari wou zien klopte er iets niet.
Ben al een tijdje bezig om naar een oplossing te zoeken maar ik vind niets.het gaat om klik
Heeft iemand va jullie ervaring hier mee?
-
moet je hiervoor per maand betalen?
-
Ik ga voor de ouya.
-
dan ga ik voor wat pc games
-
-
Hier kun je het ip-adres lokaliseren: http://www.ip-adress.com/ip_tracer/
-
-