Posts by hicham

    De site heeft prestashop als standaard thema, zal dus waarschijnlijk niet van goed kwaliteit leveren.
    Bij bol.com zijn ze inderdaad duurder, dit zal dus wel met kwaliteit te maken. En in het filmpje ging het kapot door een sprong van 15 cm of minder.


    Dat ze verschillende kleuren hebben en dat dan batman of ironman model noemen, heel apart.
    En als je reclame maakt voor je site, ontwikkel hem eerst goed af. Verder ziet je topic er echt uit als zo een
    rtl5 reclame. Levertijd 10 werkdagen en dit met postnl en ook geen Ideal dus is dit geen zakelijk leverancier, er klopt hier iets niet? Lijkt me dat de op leveraar geld als tussenpersoon pakt en dan doorstuurt naar de echte leverancier.


    Verder bespaar je zelf 389,00 euro door te lopen of fietsen.

    Beste leden,


    hierbij bied ik mijzelf als scripter aan met een vast tarief van €8,00 p.u. Projecten zijn ook welkom met een vast prijs en deadline.


    Taal beheersing:


    - Xml
    - Javascript
    - Jquery
    - Css
    - Html
    - Php


    Beheersing progamma's:


    - Slicing
    - Photoshop


    Aantal uren beschikbaar:


    ~40 p.w. in verband met vakantie


    Uitgevoerde werkzaamheden:


    - Criminals
    - Aanmeldsystemen
    - Webshops (Opencart, prestashop)
    - Slicing van website's
    - Designs ontwikkelen photoshop
    - Layout's verwerken in bootstrap


    Werkzaamheden die ik heb uitgevoerd vind je op http://www.uniq-design.nl

    Met ze bedoel je? Een paar rotte appeltjes. Die naar syrie gaan en mensen dood maken of idioten die worden gebrainwasht, vergeet niet dat er ook een Muslim is die is vermoord bij charlie gedoe. Hij is nog terug gegaan om ze te beschermen en vervolgens afgemaakt. Maar daar hoor je niks over. Verder zijn er 10 mensen dood gemaakt, niet 1.000 of 10.000 zoals er gebeurd met bombardementen. Maar dat komt niet in de media, want het zijn helaas allemaal Muslims, die levens zijn volgens de meeste dus niets waard.


    @Patrick heeft hier helemaal gelijk in. Waarom moet iedereen snel en veel geld verdienen? als je programmeren ziet als snel geld verdienen hoor je hier niet thuis. Je moet het graag doen ;) Ik zelf vind PHP,HTML,CSS,Javascript,jquery,c++,c# super! Je kan er zoveel mee bouwen zonder tegen een glazen plafond te botsen. En patrick ik zou het spijtig vinden als je stopt, je code is zo goed geschreven. Dat ik soms denk Patrick zijn manier is veel beter dan de mijne. en dat ik Patrick zijn manier toepas.
    groetjes,
    Mitchell


    Ik zelf heb http://www.streetgun.net, overgekocht en daarna 1 jaar aangewerkt en online gezet. Heb er wel +- 2013 en 2014 5k +- verdiend aan verdiend. Maar een manier of van te leven is het niet, meer een hobby. Maar je doet er ook script ervaring mee op. Ajax / XML / PHP. Tegenwoordig maak ik website's voor Davinci.nl en verschillende klanten. Het ging mij meer om de reactie van dat je niet moet profiteren van Luc.

    Probleem is dat je via instellingen in je hoofdkwartier een eigen achtergrond hebt ingesteld.


    Verwijderd de JS of pas simpel weg de dead link aan.


    Verder moet je wel een snel VPS hebben dan kan de bg geladen worden zonder probleem, aangezien images toch worden gecached.


    Verwijder


    var backgroundset = 0;


    if(!backgroundset){
    document.getElementById("bgdimg").src = Mybackground;
    backgroundset = true;
    }


    uit je general.js


    gr hicham

    Citaat

    Grote deels is de code zo geschreven. Tevens wordt er gebruik gemaakt van XML voor de stats en er zit ook smarty in.

    Simpleajaxcall erin, eigen JS / Ajax. Ooit geschreven door ben Wulf.


    Xml te bereiken via, http://the-don.eu/traffic.php?ccc=mglobal_createSml&Run=getUsrinfo
    Ingelogd is meer informatie. Anders worden alleen de stats / berichtenbalk getoond.


    een licentie met doorverkoop rechten, de scripting is op de nieuwe
    bestanden netjes. Dit omdat ik het (2011) had overgenomen, en
    de script al sinds 2005 bestaat!


    Verder is het plaatsen van code tags... niet van belang, omdat tabs etc. eruit worden gesloopt.


    Hoop hier voldoende informatie voor ferhat en evt. koper te hebben geplaatst.


    gr hicham

    Totaal niet mee eens, IE wordt door de gemiddelde consument ongeveer 20% gebruikt. Ik heb hier een website van een klant in meubels met gem. 4000 bezoekers per dag, op deze website gebruikt zelfs 27% van de bezoekers Internet Explorer 10 of lager.


    20% tot 27%. Dat is niet heel veel, als je gaat kijken naar de os. Zal naarmate tijd ook verlagen. Zelf heb ik IE 3 jaar niet gebruikt (Enkel bij het maken van slice). Vind IE zelf heel traag.