Ervaren Scripter gezocht!

  • ~Beste lezer,


    ik ben opzoek naar een ervaren scripter die veel verstand heeft van crimeclub sources en scripts


    Graag zou ik samen met een ervaren scripter een crimeclub maken


    Natuurlijk word het geld wat we hier eventueel later mee verdienen verdeeld tussen ons twee


    Zelf heb ik ook wel wat verstand van PHP scripts en die van crimeclub enzo maar ik kan niet een hele crimeclub maken zonder begin en hulp


    Dus ben jij echt een Ervaren scripter , maar dan bedoel ik ook echt een super ervaren. Dan zou ik graag met jou een crimeclub willen maken naar onze eigen style.


    Hopelijk ben jij degene die ik zoek!

  • Ik lees zo vaak van zulke topics. Je zoekt iemand die ervaren is (10 jaar ontwikkel ervaring bijvoorbeeld), dus iemand met bijvoorbeeld een gezin met kinderen. Maar zelf er niet veel in willen investeren. Wat maakt volgens jou crimesclub zo uniek dat dit duizenden euro's aan inkomsten gaat genereren? Puur uit nieuwsgierigheid ;)

  • Nee, ik bedoel de scripter zorgt voor de basis , ik zal voor de kosten opdraaien , alleen de scipter installeert alles


    En dan zal ik ook bugs oplossen.


    Dan zal de scripter idd ook meer beloont worden door zijn grote deel aan mee werking van het online zetten.

  • Maar hoe weet de scripter of er winst komt of die echt betaald wordt


    Want je kunt denk ik paar dagen bezig als scripter ervoor zijn
    en ja je wilt toch betaald worden voor die uren of dagen


    Kunt u hierop antwoorden?

  • We moeten het nog ontwerpen , maar we kunnen dan samen unieken opties gaan verzinnen waardoor we vele euro;s gaan verdienen

    Hoe weet je dat je veel gaat verdienen? Hoe kom je aan je leden / clubje, mensen betalen niet zomaar meer geld in Criminals / Sources (Crime). Praat uit ervaring.


    Hoor je graag

  • Een "ervaren" scripters zoals jij dat noemt, gaat zulke opdrachten niet aannemen. Zo'n persoon verdient misschien zijn brood met scripten en gaat dan niet zijn tijd in iets steken waarvan hij geen idee heeft of hij wat gaat verdienen. Een hobby scripter, waarvan waarschijnlijk ook de kwaliteit minder is, wil dit misschien wel doen voor je. Maar alsnog willen de meeste een onderpand hebben. Een bedrag zodat ze weten dat wat ze doen in ieder geval niet voor niets is.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!