Posts by crimesclubs

    Zelf heb ik een account op cclub en dit account is vip en bankbeheerder van een grote familie met hoog limiet.


    Ik heb besloten dat ik ga stoppen met cclub , omdat het niets meer voor mij is.


    Maar ik heb zoveel geld en tijd in dat account gestoken dat ik het wil proberen te verkopen.


    Bieden vanaf: €0,-


    Ook kun je een pm sturen.


    Ook ben ik bereid om me account voor jou prem te maken maar dat is dan wel inbegrepen in de prijs met eventueel mindere kosten dan dat jij het zelf zou doen.


    Ben jij hierin geïnteresseerd ? Laat het dan snel weten !

    Mijn budget is groot genoeg maar we moeten natuurlijk niet overdrijven.


    Dus laat maar weten hoeveel je er voor wilt hebben en dan zal ik kijken of ik het waard vind.


    Kan je ook misschien een paar screenshots sturen van vorige projecten van jou.


    Wat de extratjes betreft kunnen we later nog over praten.

    Beste lezer,


    Ik ben opzoek naar een ervaren scripter die ervaring heeft met crimeclub scripts.
    Ik wil graag een eigen cc maar heb daar echt hulp voor nodig. Heb wel een beetje ervaring maar kan geen gehele cc in me eentje opzetten. Dus ben ik opzoek naar een scripter die de gehele game voor mij klaar zet. Met hopelijk wat extra'tjes. Zodra alles online staat zullen we samen het spel gaan leiden als admin's en zullen de inkomsten ook verdeeld worden , als je dat tenminste ziet zitten.


    Uiteraard betaal ik hier voor. Zet hieronder hoeveel jaar ervaring je hebt en hoeveel je er voor wilt. En misschien leuke screenshots van vorige projecten e.d.


    PS. Achteraf betalen. Alles moet werken dus ook bugs eruit.


    M.V.G


    Toekomstige admin van de nieuw CC :P

    Bedankt.


    Weet niet hoe het gelukt is , ik probeerde gewoon van alles. en het was ineens gelukt. Hieronder het juiste script.



    Beste lezer,


    Ik probeer mijn menu_l om te zetten naar tekst i.p.v plaatjes.


    Toen ik hiermee klaar was kreeg ik de volgende error:


    Parse error: syntax error, unexpected T_ELSE, expecting ',' or ';' in ........


    Wat moet ik doen om deze error weg te halen?


    Ik wil voor mijn site graag een hidden menu maken.



    Dit houd in dat alleen het kopje te zien is en als je er op klikt dat dan de deelonderwerpen er onder komen te verschijnen , het schuift een soort van uit het kopje.


    Wie kan mij hier mee helpen?

    Ik ben nu alles online aan het zetten met nog iemand dus zeg niet zomaar dingen zonder dat je het zeker weet.


    Designen is gewoon een moeilijk iets.


    Vandaar dat ik iemand zoek. Aangezien ik er nog niet veel van begrijp maar er wel mee bezig ben.

    Voor mijn Crimeclub die zo snel mogelijk online komt , ben ik nog opzoek naar een ervaren designer.


    Die bijvoorbeeld header's etc. kan maken.


    En dat deze plaatjes ook van goede kwaliteiten zijn.


    Heb jij wel zin om mij te helpen en ben je goed in designen dan hoor ik het graag van je.


    Natuurlijk is daar ook een plek voor in het team met een aantal extra opties.


    Groetjes,