Bedoel je maatwerk of een kant en klaar systeem?
Posts by kevinkrs
-
-
Ik lees zo vaak van zulke topics. Je zoekt iemand die ervaren is (10 jaar ontwikkel ervaring bijvoorbeeld), dus iemand met bijvoorbeeld een gezin met kinderen. Maar zelf er niet veel in willen investeren. Wat maakt volgens jou crimesclub zo uniek dat dit duizenden euro's aan inkomsten gaat genereren? Puur uit nieuwsgierigheid
-
Geen link, geen code. Zet in je PHP.INI je warring-level aan dat hij alle fouten weergeeft. Dan kun je zien wat er mis gaat.
-
Tip: sla java over, verschrikkelijke taal. Waarom leer je niks over ASP.NET in combinatie met mvc 4, razor viewengine en entity-framework.
-
Misschien een goed idee om te upgraden naar Windows 7 o.i.d. Je gebruikt een besturingssysteem van meer dan 6 jaar oud...
-
Hahahaha, jullie worden rijk jongens.
-
-
De bovenstaande oplossing is een zeer mooi variant en lijkt me niet erg moeilijk?
-
Ik denk dat Facebook hard gaat dalen en de bezoekers langzaam afneemt. Ik zie ook steeds minder mensen actief met Facebook bezig zijn. Persoonlijk denk ik dat Google+ een grote doorbraak krijgt binnenkort. Nu gebruiken nog weinig mensen het. Maar Google pusht er zo hard op door dat het vroeg of laat een doorbraak moet zijn.
-
8800GT is een best oude kaart. Maar ik zal je Windows eens schoon installeren, ik denk dat dit een hoop van je problemen oplost.
-
-
Waarom haal je nu je topic weg? nu heeft een ander er niks meer aan. Beetje zonde
-
Hoeveel traffic?
-
Dat zit er al bijna twee jaar in. Google kijkt namelijk naar je locatie. Stel je typt in "tandarts" dan krijg je tandarts praktijken bij jou in de buurt. Kan niet echt zeggen dat niet een nieuwe feature is.
-
Dat is duidelijk. En wat zouden jullie graag willen maken en leren in de tutorials. Een bepaalde richting?
-
Klopt, want de "Sourcemakers" nemen gewoon de tijd niet om de taal goed te leren.
Ik denk zelf dat het niet komt door de tijd... Ik denk dat het komt door onkunde. De meeste mensen die in de experimentele fase zitten (rond de 13-16 jaar) willen criminal sources maken. Vaak gebeurd dit op basis van al gemaakte sources, en zo wordt het steeds slechter en brakker geschreven.
-
-
@Swaffelaar, ja ik wil er mensen mee helpen. Niet van ooit kijken ze wel dat is ook niet echt motiverend.
GiovanniK, ja ik kijk zelf ook liever naar video's. Nadeel is dat het heel veel geknip en tijd kost om het interessant te houden.
-
Hallo allemaal,
Echter ben ik alweer bijna een jaar bezig met asp.net, en langzaam stap ik steeds verder over. Het viel mij op dat er nog geen tutorials geplaatst was onder de categorie ASP.NET
Nu vroeg ik me af of mensen hier interesse in hebben / vraag hebben naar ASP.NET tutorials. Zo ja, wil ik er gerust een aantal plaatsen. En dan kan ik je ook de voordelen en eventuele nadelen laten zien.Als jullie dat willen, hebben jullie dan liever video tutorials of tekstuele tutorials?
Groet, Kevin.
-
Hier nog een erg tevreden versio klant!
Al jaren klant bij hun en heb er niets slechts over te melden...Hoe vaak gebruik jij je site dan? en hoe hoog belast jij hem? Ik heb vroeger bij Versio gezeten. Zelf had ik last van heel veel storingen. En ik kwam er pas achter toen ik echt actief bezig was met de site.