targetpay inbouwen in Banditi

  • Beste allemaal


    Ik zou graag het betaling systeem wat ik nu heb willen vervangen voor iets nieuws nu zou ik graag als het kan 4 dingen van targetpay er in willen hebben en dat is


    Bellen
    Sms
    Paysafe
    Ideal


    Wie zou mij daar mee kunnen helpen of eventueel voor een klein prijs je voor mij willen doen ?


    Ik wil er wel bij zeggen dat er een aantal dingen in zouden moeten zo dat als je een andere layout kiest dat de kleur combinatie wel goed is


    Alvast bedankt voor de hulp


    Greets Terr0r

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Dat weet ik ook niet waarom


    Maar goed mijn vraag was is het dus mogelijk om dat tekunnen inbouwen of ingebouwd worden tegen een kleine vergoeding zo als vermeld staat


    De dingen die ik dus graag wil behalve Ideal


    Dus bellen, sms en paysafecard


    Greets Terr0r

  • Wat is het besteedbare budget.
    Voor Paysafecard is een geldige kamer van koophandel inschrijving en btw nummer verplicht.
    Dus het gaat om telefoon en sms in dit geval.
    Aangezien er toch heel wat uren werk in gaan zitten om dit in te bouwen en goed werkend te krijgen i.c.m. met een maffia website denk ik dat een budget in de richting van LOW-XXX toch zeker wel aanwezig moet zijn.
    Tenminste als het goed moet worden gedaan en zoals het hoort wat mij niet verkeerd lijkt als we het hebben over betaalmodules.
    Wij kunnen dit wel verzorgen maar dan zal er toch eerst meer informatie moeten worden verkregen en zullen we een offerte opmaken.
    Denk dus niet dat het voor 30 euro gedaan word maar zeker in de richting van 150 a 200 euro.



  • Hier ben ik het met WMDownloads oneens.
    Bij TargetPay kan je wel Psc ontvangen zonder kvk inschrijving.


    Tevens als je PHP, MYSQL en HTML kent kun je zelf ook makkelijk een betaal appie maken

  • Ik ben nog steeds opzoek dus als iemand mij verder kan helpen hier mee heel erg graag


    Greets Terr0r


    PS: Ik heb toestemming van Tim om dit topic een bumpje tegeven

  • Zou ik een pb kunnen krijgen met meer details.
    Wellicht dat we er dan qua prijs wel uit kunnen komen.


    Aan M. Martens dat er bij targetpay wel zonder kvk en btw nummer paysafecard word geaccepteerd was mij onbekend.
    Ik werk zelf meestal met mollie bv.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!