Pagina deels herladen na muisklik

• Hallo

Ik ben op zoek naar een manier om een deem van de pagina te kunnen doen wijzigen zonder dat de pagina hoeft te herladen.
    De bedoeling is dat je via een muisklik op een link het kunt aanpassen.
    Wat er zou moeten wijzigen is het bestand dat geinclude wordt.
    (Dus eigenlijk maar 1 woord)

Is er een manier om dit te kunnen doen met php of?

Mvg Aaron

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik heb nu dit:

Dit werkt zoals het hoort MAAR hij laadt de pagina en de divs nu al op voorrand in, is er geen mogelijkheid dat hij de divs pas later zal laden? ( pas als ze tevoorschijn moeten komen)
    dit omdat ik met een include zou werken en hij anders heel veel includes moet laden in 1 keer

• Of jQuery.load functie gebruiken?

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Je zou zoiets moeten doen als ik hier heb gedaan:

http://jsfiddle.net/qt4QK/1/

Je kan er dan ook nog voor zorgen dat het dynamisch andere pagina's ophaalt (zolang het op dezelfde server staat) door de string met "pagina.html" te vervangen door een variabele die je veranderd afhankelijk van de huidige inhoud, of van waar je op klikt of iets dergelijks.

• js:

Code
    <script>
        function reload(){
        $("#jouw_div").load("index.php #jouw_div");
        }
                    </script>

oproepen:

Code
    <input type="submit" class="btn btn btn-next" onClick="reload()" value="NEXT"style="width: 70px;; " />

Code
    <div class="jouw_div">wat je wilt latden</div>

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!