Posts by bramva

    Hallo ICTScripters,


    Het is al weer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest ;), maar ik heb een vraag deze is de volgende, ik ben bezig met een website en ik zou graag betalingen van gebruikers willen ontvangen op die website. Nu heb ik geen kvk en kan deze ook niet aanvragen vanwege de non-compete van mijn collega. Is het mogelijk om toch betalingen te ontvangen?


    Met vriendelijke groet,
    Bramva

    Type & omschrijving werk: Ik kan voor de gene die wilt programmeren. Dit kan in PHP, HTML en CSS.
    Tijdsduur / Periode: 2-3 uur per dag en in het weekend minstens 5 uur
    Gevraagd / Aangeboden: aangeboden
    Prijs:€5,- per uur
    Betalen kan via: bank/paypal
    Extra informatie: voor vragen kan er altijd een bericht gestuurd worden

    beste ICTS,


    Ik heb een probleem met een klein test websiteje van me namelijk ik wil dat het menu(wat in de content staat) even lang is als de content echter weet ik niet hoe ik dat moet doen. Dit is een print:
    hopelijk kunnen jullie me helpen.


    Met vriendelijke groet,
    Bram van Aggelen


    EDIT:
    problem solved, heb als achtergrond 1 gedaan ipv beide divs een andere geven.
    dus deze mag dicht

    Hallo Tim,


    Zelf heb ik ook een foto toestel ( echter dan van canon) en deze bevalt mij zeer,


    De set is een canon 1100D met tamron 18-270PZD VC, dit laatste(VC) is erg handig omdat je op 150+ anders geen scherpe foto's krijgt. Verder heeft sigma opzich goede lenzen maar dit is zeker niet een van de beste. Ik weet niet wat je budget is maar als je toch voor sigma gaat, ga dan voor de 18-250, deze is optisch beter en zoomt net iets verder.
    De VC/OS van verscillende merken verschilt ernorm, tamron en canon lopen hier eigenlijk voorop vergeleken met sigma en nikon, de beste vc is denk ik van tamron(hangt van de situtatie af) en daarna krijg je de canon, nikon, en sigma. Als je echt een groot budget hebt zal ik voor de canon 70D gaan, dit zit een beetje tussen de echt dure en de goedkope in of anders de 60D.


    Met vriendelijke groet,
    Bram

    zeker voor een telefoon zijn schrijf en lees snelheden niet zo snel nodig, het kan een verschil maken maar waar gebruik je het nou helemaal voor? met een telefoon kan je best wel wat langer wachten, micro sd van sandisk werkt gewoon , nooit problemen mee gehad, oké het is dan misschien niet het snelste maar dat maakt niet uit.
    wil je alsnog de snelste? neem dan een class 10 dat zijn de snelste(dit is een type dat elk merkt heeft)

    Ik koop waarschijnlijk eerst gewoon een computer van computersamenstelsite en koop later nieuwe onderdelen, en tegen de tijd dat ik 1.000 euro heb is de hardware denk ik nog niet verouderd

    js:

    Code
    <script>
        function reload(){
        $("#jouw_div").load("index.php #jouw_div");
        }
                    </script>


    oproepen:

    Code
    <input type="submit" class="btn btn btn-next" onClick="reload()" value="NEXT"style="width: 70px;; " />


    Code
    <div class="jouw_div">wat je wilt latden</div>

    Hallo,


    Ik ben van plan zelf een pc samen te stellen echter weet ik niet wat handig is om te kopen. Ik kan alles wel zelf monteren omdat ik het zelf eerder al heb gedaan voor een vriend maar ik weet niet wat handig is om te kopen. Heeft iemand misschien een lijstje?
    Waar de pc aan moet voldoen is dit:
    mogelijkheid tot 3 hardeschijven(1 ssd 2 hdd)
    goed genoege videokaart om de nieuwste spellen te spelen
    mogelijkheid tot 3 schermen.
    Ik hoop dat dit alemaal kan en dat iemand mij kan helpen met het lijstje.


    Met vriendelijke groet,
    Bram van Aggelen

    Hallo,


    Ik ben op zoek naar iemand die voor mij 3 pagina's wilt slicen.
    Graag wil ik weten hoeveel het mij gaat kosten en hoelang het zal duren.


    VOORZIEN: graag wil ik hier een slotje op