Wordpress plugin update

• Hallo allemaal,

ik heb een aantal updates die ik moet doen op mijn website maar nu wil ik dit doen en krijg ik een error in mijn wordpress..

Dit is de error

Kan iemand mij helpen.
    De map staat al geccmod tot rechten 777

het domein heeft een andere plek gekregen maar dit kan ik nergens vinden om te wijzigen.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

• (lekker nuttig antwoord van een mod)

dat weet ik dat is ook het probleem dat kan ik dus nergens wijzigen dus daarom mijn vraag hoe dat moet of kan

Hallo,

Hoe komt het systeem er dan bij dat het ergens anders moet gebeuren?
    Want zover ik begrijp wilt hij een bestand maken in een niet bestaande map. Bestaat doelmap dus wel?

Mvg,
    Tim

• dit heb ik geprobeerd in de instellingen staan de juiste gegevens alleen doet deze dit niet. zoals er al staat heb ik al gezocht maar kan niks vinden.

Sorry maar deze reactie's had ik niet verwacht van een mod...

Hallo,

Als jij je bericht aanpast nadat ik al een post heb gedaan kan ik dat moeilijk weten he :)

Heb je al een zoek query gedaan in de DB en een search in alle bestanden?

Mvg,
    Tim

• Tim heeft zo te zien gelijk.
    Je hebt de installatie verplaatst en daardoor werkt het niet.
    Ergens gelooft wordpress nog altijd dat hij op een verkeerde plaats draait.

Draai volgende query eens?
    SELECT *
    FROM `wp_options`
    WHERE `option_value` LIKE '%x-crime.nl%'

Er vanuit gaande dat x-crime de oude path was, zou deze query alle locaties in je configuratie moeten geven waar hij nog naar het oude path verwijst.
    Sommige plugins updaten dit niet netjes als je je installatie verplaatst.
    Dan moet je dit manueel aanpassen in de tabel wp_options.

Als dit niet zou kunnen om een of andere reden, kun je altijd nog overwegen in linux een link te leggen van de vorige map naar de nieuwe map, met het ln commando. Maar ik zou eerst proberen om toch de gegevens in de tabel te wijzigen in phpmyadmin. :)

• oke het werkt deels dankje allemaal,

nu krijg ik bij 1 plugin nog deze error:

Code
    Downloaden update van http://downloads.wordpress.org/plugin/contact-form-7.3.4.1.zip…

Warning: touch() [function.touch]: Unable to create file /home/jeroeqr27/domains/x-crime.nl/public_html/uitgaan/wp-content/uploads/contact-form-7.tmp because No such file or directory in /home/jeroeqr27/domains/snelstappen.nl/public_html/wp-admin/includes/file.php on line 179

Warning: unlink(/home/jeroeqr27/domains/x-crime.nl/public_html/uitgaan/wp-content/uploads/contact-form-7.tmp) [function.unlink]: No such file or directory in /home/jeroeqr27/domains/snelstappen.nl/public_html/wp-admin/includes/file.php on line 493
    Download mislukt. De doelmap voor het streamen van bestanden bestaat niet of is niet schrijfbaar.

kan iemand helpen ik kan het nergens vinden

edit: koen dat aanpassen word lastig dan zal ik daar moeten uitkomen met versio.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!