Community Project

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Amnesia
    Zoals word gezegd is dit nog de fase waarin we dingen overleggen. Had niet anders verwacht dan deze opmerkingen. Ook wil ik duidelijk maken dat dit absoluut geen crime source word.

scarface
    Nu ga je veronderstellingen maken die eigenlijk niet kunnen. Jij weet niet of ik ervaring heb en dat was dus ook niet echt heel zinvol. Ik ben al een aantal jaren bezig met het programmeren, dus nu kom je weer met de veronderstelling dat ik niets kan.

Het lijkt er zelfs op dat jij niets weet van in een teamverband werken. Iemand weet welke parameters hij kan verwachten en wat hij moet returnen (Voorbeeld van een functie). Zo maakt het niet uit op wat voor manier iemand script. Daarnaast kan je ook mijn blog over commentaar lezen voor verduidelijking over commentaar. Dit is namelijk handig voor het werken in een teamverband en ook een vereiste voor scripts die ingeleverd worden.

wimmpie
    Natuurlijk is dit een goed leermoment voor beginners. Het is alleen niet de bedoeling dat er onveilige scripts komen. Alle scripts die binnenkomen zal ik beoordelen en eventueel terugsturen met tips.

• Dat jullie graag een spel willen hosten die door een community word gemaakt en de verdiensten voor jullie zelf willen houden is niet mijn pakkie aan . ( zeg gewoon dat je er aan hebt meegewerkt )

Als jullie alemaal beginners zijn dan zal je zelf eens 3 x tegen de zelfde steen stoten. Zoiets maak je niet met een paar beginners die amper kunnen rekenen met php ect . Dit is zelfs nog een heel werk voor iemand die al meerdere jaren ervaring heeft .

• De ene wil HTML5 de andere HTML , de ene wil javascript de andere wil jquery . De ene programeert object oriented de andere niet de ene heeft belangstelling bij MSQLI en de andere weet er niks vanaf .

Je kan nergens vanuit gaan dat dit wat voor moet stellen , aan de hand van je vorige topics gezien heb je totaal tot bijna geen ervaring met php. Je ken mischien wat van een tutorial overtypen maar om de meeste functies van php te snappen heb je jaren nodig je leert het niet in een maand/week.

Je hebt nog nooit iemand geholpen met een stuk code waar een fout in zat, vanuit dat punt kan ik al zien hoeveel iemand ervaring heeft op het gebied van coderen. Ongeveer de helft is zo triest om zijn leeftijd verkeerd in te vullen zodat zijn profiel wat stoerder staat 22/33 terwijl ze nog pokemon spelletjes spelen en kaartjes verzamelen. ( de meeste posts verzamelen ) - ( zichzelf een designer noemen terwijl hun werk er niet uit ziet.

Het doel van zo een spel is om geld te maken door het spel op een hosting te gooien en leden te zoeken en hun te laten bellen voor credits. Of wil jij soms beweeren dat er nog maffia spelletjes zonder belservice is ....

• Ik geef gewoon mijn mening over jouw community project of verwacht je aleen maar positief ? , Je moet ook over de nadelen van zoiets praten. Ik weet een aantal codeurs van deze website en die ken ik al jaren. Hun heb ik bijna nog nooit van mijn leven iets zien posten over een script wat niet werkt.

Maar of zij voor jou speciaal omdat jij deze community wil representen met een source die uiteindelijk 2 x gebruikt word mag je van mij je tijd besteden suc6 ermee. Zelfs een paar van de beste programeurs verliezen hun intresse.

Veel suc6 met je PHP, MSQLI, JQEURY, HMTL5 ,CSS3 project.

• Bedankt voor je mening! Hopelijk kan je toch begrijpen dat hier ook goede enthousiaste programmeurs rondlopen die wat voor een community willen betekenen en hier wel in geïnteresseerd zijn.

Edit
    Ondertussen ben ik begonnen om met een aantal mensen het idee uit te werken. Mensen die geïnteresseerd zijn kunnen natuurlijk nog altijd een berichtje sturen!

Met vriendelijke groet,

Victor
    Beheerder ICTscripters

Bewerkt één keer, laatst door victor ().

• Buitenom dat ik dit project geen groot kans van slagen geef (dit soort initiatieven zijn er vaker geweest) vind ik het positief dat het geprobeerd wordt. De meesten mensen hier hebben er hobby aan te programmeren maar zijn zeker geen volwaardige programmeurs. Maar dat is niet erg, van elkaar kun je leren en als je daarin gemotiveerd bent kun je een heel eind komen.

De deelnemers zou ik willen zeggen: organiseer goed, en respecteer elkaar en elkaars kunnen. Dan zou dit best eens goed kunnen aflopen.

scarface: Je stelt je erg negatief op tegenover de anderen in dit topic. Maar gezien jou berichten hier en wat ik in eerdere topics van jou zie mag je jezelf ook best onder de categorie beginners plaatsen.. Overigens is het niet JavaScript of jQuery, maar JavaScript met jQuery. Dan kun je er trouwens nog voor kiezen frameworks als AngularJS of Backbone te gebruiken.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!