Hallo,
bestaat er misschien een software waarmee je vele sneller kunt scripten?
Bv. waar een knop else staat en dat dan het else script erinzet zodat je het alleen maar een beetje hoeft aan te passen?

Makkelijker scripten
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Hallo,
Een knop voor else? Nee, daar moet je echt niet naar kijken.
Zelf heb ik enkele IDEs ervaren, enkele goede vind ik:
PHPDesigner, Dreamweaver, Netbeans, IntelliJ, Eclipse, Zend Studio.Mvg,
Tim -
Het zou waarschijnlijk alleen maar langer duren om dat te doen. Zelf typen is een stuk sneller dan een knop zoeken en dan dat ook nog eens gaan aanpassen.
Ik weet wel dat dreamweaver aanvult wat je typt. Is dat misschien iets?
-
Ik gebruik zelf dreamweaver, het heeft wel wat opties maar ik gebruik die nauwelijks.
Zoals Victor al aangeeft is zelf typen een heel stuk sneller dan elke keer die knop zoeken. -
Dankje, ik zal dreamweaver zeker uitproberen.
-
Php designer is een goedkopere oplossing en lichter. Misschien daar is naar kijken :)?
-
Notepad ++ is ook goede, gratis software
en ik geloof dat er wel een automatische invul plugin is -
Webmatrix vult alles aan in html en php. En nog gratis ook.
-
Dankje voor alle info ;D
-
Als je een Mac gebruikt kan ik je Macrabbit Espresso aanraden! Kost maar $75,- en werkt heel fijn.
-
Om nog even aan te vullen... "Sublime Text2' is in mijn ogen ver uit de beste editor
-
ik heb lessen gehad in dreamweaver en vindt dit 1 van de beste keuzes.
alleen het nadeel dat het veel kostmaar er zitten wel handige auto invul opties bij
-
Ik denk dat DreamWeaver de beste optie is. Voordat ik DreamWeaverhad gebruikte ik HTML-Kit.
-
Notepad ++ is ook goede, gratis software
en ik geloof dat er wel een automatische invul plugin isNotepad ++ is inderdaad een goede gratis software.
Ik gebruik deze software ook al een paar maanden het bevalt goed, en is makkelijk om mee te werken -
Notepad++ is een klein programma'tje. Het heeft highlights en werkt voor mij super. Er zijn volgens mij ook nog plugins voor en een FileZilla optie. Ik denk de beste gratis oplossing
-
Ik vind toch persoonlijk webmatrix het fijnste werken. Best wel licht en heeft een eigen localhost om dingen op te testen. Vult alles aan en er zijn nog veel meer functies.
-
Sublime text 2(of 3) heeft snippets, Een snippet is een stukje code die wordt geactiveerd als je bijvoorbeeld:
intikt en vervolgens op tab drukt, het is mogelijk om zelf de triggers aan te maken met stukken tekst.
Hoe maak je snippets voor Sublime textOok kun je programmeren versnellen als je een framework leert, Om een framework te beheersen zul je wel eerst moeten oefenen en leren. Een aantal bekende frameworks(CodeIgniter, CakePHP en Laravel)
Stephan -
Ikzelf heb een toetsenbord met 12 knoppen die je zelf kunt instellen, als ik dan op de C1 toets druk krijg ik bijv. mysql_num_rows(). Ik kan dan ook nog allemaal andere dingen toevoegen zoals de afsluiting etc.
Het is dus allemaal naar mijn eigen keuze, misschien vind je dat handig.
-
ik heb ook zo een toetsenbord met 18 aparte knoppen. G1, G2,... Dit lijkt me wel heel handig.
-
Ik raad Dreamweaver aan.
betrouwbaar, gemakkelijk, zeer goed.
En naar mijn mening toch wel HET programma ervoor.Maar Zend, Notepad ++, Eclips en PHPDesigner zijn ook zeker en vast niet afgeraden
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!