Pokemon illegaal

  • Zelf vond ik het ook raar aangezien ik dacht dat CP/ICTs Pokemon volledig wou afsluiten.
    Ik weet niet meer precies wat de volledige reactie van de beheerder/administrator was,maar wel dat dat ongeveer het antwoord was.

  • Op CP hebben wij inderdaad toen der tijd een verbod gelegd op de Pokemon sources, dit omdat het in strijd is met de merk en auteursrechten. Zodra ICT Scripters en/of zijn/haar leden iemand helpt op het gebied van de pokemon source kunnen wij als ICT Scripter aansprakelijk gesteld worden wegens het schenden van de rechten (Omdat de programmering in dat geval deels loopt via ICT Scripters).


    Echter met een linkpartner is dit een ander verhaal, gezien een linkpartner slechts een link is en verder niet uitvoerig wordt behandeld op ICT Scripters, en daardoor wordt het als linkpartner wel goedgekeurd maar als scriptvraag wordt het geweigerd.


    Corrigeer me als ik het fout heb (Koen)

  • Op CP hebben wij inderdaad toen der tijd een verbod gelegd op de Pokemon sources, dit omdat het in strijd is met de merk en auteursrechten. Zodra ICT Scripters en/of zijn/haar leden iemand helpt op het gebied van de pokemon source kunnen wij als ICT Scripter aansprakelijk gesteld worden wegens het schenden van de rechten (Omdat de programmering in dat geval deels loopt via ICT Scripters).


    Echter met een linkpartner is dit een ander verhaal, gezien een linkpartner slechts een link is en verder niet uitvoerig wordt behandeld op ICT Scripters, en daardoor wordt het als linkpartner wel goedgekeurd maar als scriptvraag wordt het geweigerd.


    Corrigeer me als ik het fout heb (Koen)


    Dan mag ik ook linken naar illegale software, aangezien hetslechts een link is.

  • Mm, K.Rens heeft bepaalde regels opgesteld waaraan leden dienen te voldoen. De uitleg die Willem heeft gegeven lijkt me toch vrij logisch?



    helemaal meet eens.


    regels zijn niet voor niets gemaakt en daar dienen mensen zich gewoon aan te houden.
    ik snap de vraag echter wel. maar een moderator heeft het opnieuw uitgelegd en dan vind ik dat het afgelopen moet zijn met de discussie.


    Mvg.

  • Op CP hebben wij inderdaad toen der tijd een verbod gelegd op de Pokemon sources, dit omdat het in strijd is met de merk en auteursrechten. Zodra ICT Scripters en/of zijn/haar leden iemand helpt op het gebied van de pokemon source kunnen wij als ICT Scripter aansprakelijk gesteld worden wegens het schenden van de rechten (Omdat de programmering in dat geval deels loopt via ICT Scripters).


    Echter met een linkpartner is dit een ander verhaal, gezien een linkpartner slechts een link is en verder niet uitvoerig wordt behandeld op ICT Scripters, en daardoor wordt het als linkpartner wel goedgekeurd maar als scriptvraag wordt het geweigerd.


    Corrigeer me als ik het fout heb (Koen)

    Ik begrijp dat standpunt wel maar dan moet je gewoon een rechte lijn trekken en compleet verbieden.
    Als er nu een linkpartner komt met de CrimeClub source welke illegaal is wordt deze niet goed gekeurd.


    Waarom dan wel bij de Pokemon ?

  • Het is nogal stom, jullie zeggen dat het anders is als in linkpartners staat,
    Dan vind ik het stom dat jullie sites zoals CrimeClub source niet toestaan om in linkpartners te komen weigeren een Pokemon source toestaan??
    Wat is dat nou? Alle illegale links toestaan of alle illegale weigeren!
    Maar toch niet sommige accepteren en andere weigeren, waar trekt dat op?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!