Spotify 1 jaar abbonement

• Beste ICT scripters and designer en wat nog meer haha,

Ik heb een methode gevonden waarmee ik een spotify account kan aanmaken, met je eigen gegevens en hierop een jaar abbonement kan zetten.

Aangezien ICTers, onder andere ikzelf, veel op de computer zitten is het fijn om naar muziek te luisteren. Zelfs onderweg kun je op je mobiel hiervan ook gebruik maken!

Voor meer informatie http://www.spotify.com

Bent u geintresseerd in een account? Hieronder vind u de prijzen:

Spotify 1 jarig abbonement voor 15 euro. Deze methode is volledig 'white hat' en dus niet illegaal.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Je weet dat bug-abuse niet white hat is?

ik heb niet gezegd dát hij dit gebruikt. al vermoed ik het wel.
    ik ga het rond 1 uur ff uitproberen en jullie horen rond half 2 weer van mij!

edit: geprobeerd maar spotify ondersteunt geen automatisch incasso.
    toch zou ik graag willen weten hoe jij deze betaling omzeilt. (of hoe dan ook de manier waarop je dit doet)

• Ik ben zelf ook heel benieuwd naar zijn zogenaamde Legale methode om voor 15,- een jaar abbo op spotify te krijgen, het feit dat meneer nog niet gereageerd heeft verteld voor mij al boekdelen .. ;)

Ik vond ergens wat op een website over dit onderwerp, en de manier die daar omschreven wordt is gratis, en meneer jat in feite geld van spotify ..

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

• Ik ben zelf ook heel benieuwd naar zijn zogenaamde Legale methode om voor 15,- een jaar abbo op spotify te krijgen, het feit dat meneer nog niet gereageerd heeft verteld voor mij al boekdelen .. ;)

Ik vond ergens wat op een website over dit onderwerp, en de manier die daar omschreven wordt is gratis, en meneer jat in feite geld van spotify ..

zou je dat artikel hier kunnen plaatsen of mij de link door kunnen sturen via pm?

• zou je dat artikel hier kunnen plaatsen of mij de link door kunnen sturen via pm?

Nope, ik ga geen bron hierover vrijgeven. Je kan zelf al wel raden waarom neem ik aan.

Ik vermeld enkel dat de manier hoe ik denk dat meneer het doet niet zo legaal is als wat hij zegt ;)

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

• Nope, ik ga geen bron hierover vrijgeven. Je kan zelf al wel raden waarom neem ik aan.

Ik vermeld enkel dat de manier hoe ik denk dat meneer het doet niet zo legaal is als wat hij zegt ;)

Zolang u niet beschikt over de informatie die ik heb, kunt u mij vooroordelen wat u wilt, de methode ga ik niet vrijgeven al willen velen van jullie dit wel.

Dit is een fout in 't systeem van spotify zelf die al enige tijd bezig is, daarintegen is de methode niet zo zeer bekend en niet zo snel te vinden op Google of andere zoekmachines.

De geintresseerde kunnen contact opnemen met mij zodat ik eventuele toelichting kan geven, ik laat me niet uit over de methode.

Fijne dag.

• Hallo,

Het gebruik van fouten in een systeem om het reguliere systeem te omzeilen is beschreven in het werkwoord "hacken".
    Dat is de strikte definitie er van. In verband met dat wij dit niet tolereren sluit ik daarom het topic.

Indien je het hier niet mee eens bent kun je contact met me opnemen met een volledige verklaring of stappen naar een supermoderator (L.Groot / Willem).

Mvg,
    Tim

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!