Beste cpers,
Ik wil graag php leren en ben dus op zoek naar een goed boek over php.
Weet misschien iemand een boek over php voor een beginner?
Mvg,
Flatliner
Beste cpers,
Ik wil graag php leren en ben dus op zoek naar een goed boek over php.
Weet misschien iemand een boek over php voor een beginner?
Mvg,
Flatliner
PHP 5 voor dummies. Hier zijn al zoveel topics over geweest... Zoeken blijft heel moeilijk. Google bestaad ook nog en in de bieb kun je ook zoeken(a)
Citaat van bas-breukersIk vind een reactie zoals, 'Kijk op google' etc. ongepast, want waarvoor denk je dat een forum is? Om mensen te helpen, nou hij heeft een vraag over wat nou een goed boek is om php te leren. Niet ieder boek is perfect dus misschien zijn er mensen op dit forum die ook boeken over php hebben, en dan kun je gelijk vertellen of het boek goed is om een begin te maken met php, en duidelijk is.
Dus voortaan misschien die reactie achterwegen laten want als er 10 tallen boeken te koop zijn welke moet je dan nemen?
Bas
[offtopic]Ik denk eerder dat jou reactie volledig offtopic is en dit tussen de tags moet staan.
[/offtopic]
[offtopic]
Wij mogen toch tegen hem zeggen dat je op google veel kunt vinden?
We geven hem zelfs websites ... [/offtopic]
Kan je hem hier niet gratis downloaden?
http://www.web-garden.be/grati…s-php/php-5-voor-dummies/
[offtopic]
DeWilde Jah inderdaad vergeten om hem tussen offtopic te zetten, maar je mag inderdaad zeggen dat je veel op google kunt vinden maar waarvoor is dit forum dan? Dan kun je net zo goed alles op google zoeken en dit forum rechts laten liggen, dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Maar ik wilde dit even kwijt en het is niet lullig bedoeld want je helpt hem er wel mee maar ik vond het een beetje onlogisch, maar ik laat het hierbij want discussiëren heeft eigenlijk geen zin want iedereen heeft zijn eigen mening. [/offtopic]
Ontopic:
Ik heb het boek 'Php en mysql' dus daar leer je met php en met mysql om te gaan, maar wat Luc al zei is het boek php voor dummies ook aan te raden, die hele reeks is wel goed.
[offtopic]
Ik vraag het hier om te weten welke boeken jullie goed vinden om het te leren, ik hoef geen reacties van kijk op google :S[/offtopic]
DeWilde bedankt voor de tip, alleen ik zoek een Nederlands boek, geen engels..
De meeste boedken zijn engels talig. Maar volgens mij php voor dummies is ook verkrijgbaar in de nederlandse versie. Maar als ik jou was zou ik naar de bieb gaan en het aan hun vragen of ze toevallig voor jou een nederlands goed php boek hebben;) Hoef je ook lekker niets te betalen(a)
Beste,
Ik heb net PHP 5 for dummies gedownload en uitgeprint. (411 pagina's(xD))
En ik moet zeggen ondanks dat het engels is is hete rg makkelijk te begrijpen;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Ik weet niet of er bij jou een mediamarkt o.d. in de buurt zit maar daar kun je veel boeken krijgen over php waaronder php voor dummies in het Nederlands. En inderdaad, stap is de bieb binnen en misschien ligt die daar wel. Ook kun je net als alexruter hem van internet halen en wellicht is die ook in het Nederlands te downloaden.
Wat bij de meeste goed werkt is dingen namaken om zo ervaring op te doen (geen crime want die zijn slecht gescript!).
Daardoor gaat het telkens gemakkelijker om iets te maken + je kan op een gegeven moment iets vanaf 0 beginnen.
In de bieb zijn er wel een aantal php boeken, maar ik zou wel even kijken welke het meeste informatie geeft over php ipv gewoon 1 boek te pakken.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!