BREIN Deel 2

  • Citaat

    Nadat de rechter al eerder oordeelde dat XS4ALL en Ziggo The Pirate Bay niet langer mochten doorgeven, werd donderdag bekend dat ook UPC, KPN, Tele2 en T-Mobile deze site moeten blokkeren. Auteursrechtenorganisatie Brein spande beide zaken tegen de internetaanbieders aan bij de rechtbank Den Haag.


    Ik heb zelf KPN en Tele2/UPC zijn ook grote markten dus ik denk dat het nu dat brein echt een statement heeft gemaakt.


    Wat denk jij ?:cheer:

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Brein zal nooit kunnen winnen, als het zover komt, komt er een internet oorlog, Dan gaan alle raderen draaien, alle hackers aanvallen, en dan krijg je dus heel veel problemen...



    Is brein echt zo slim? NEE!


    Het is inderdaad allemaal te omzeilen, Het is P2P man ofwel Person 2 Person, Dat kan je nooit stoppen!


    Of je moet internet stoppen?

  • ik ben nu ook de klos ik heb UPC maar ik heb al 900 andere websites tijd voor een boycot van die artiesten.


    trouwens ik gebruik Internet download manager en ik kan iedere youtube filmpje binnenhalen zonder probleem 1080p tot 240p 1 mb tot x gig.


    en aangezien downloaden niet verboden is in nederland mag het gewoon.

  • Stichting brein : Een stelletje vergrijsde lui die vanuit hun windows 98 computers de piratenrij willen bestrijden. Zijn hun nou serieeus aan het denken dat ze wat kunnen doen tegen het downloaden van muziek en films wat een giller !


    Muziek ken je altijd nog van youtube downloaden tot films in korte stukken kijken.



    Ik durf te wedden dat hun hele familie van alle lui die bij brein zitten een illegaale windows heeft en bijna elke dag wel iets download, Wat willen hun gaan beginnen je kan niet 10.000 den rechtzaken gaan beginnen tegen elke torrent site , hou er alsjeblieft mee op maak een einde aan je leven als je van die partij mocht zijn !


    Hun website is gemaakt met een ilegaal photoshopje en gecodeert in ilegaale dreamweaver wat een helden !

  • Iedereen maakt zich druk om niks, zolang er proxy is kan je dit NOOIT stoppen.


    En wees nou eerlijk, proxy websites komen met 100 per dag dus heeft geen zin om die blokkade toe te voegen.
    Ook de mirrors schieten per dag de grond uit, als je er 1 weg hebt komen er weer 10 bij.


    Brein heeft recht in Nederland maar andere landen kunnen ze niks doen, daarom is The Pirate Bay nog altijd online.


    In Engeland ging de blokkade ook begin deze week van gang, wat bleek.
    Nou The Pirate Bay heeft 12 miljoen bezoekers meer dan normaal gesproken.
    Dus die blokkade heeft totaal geen effect gehad op het omlaag brengen van de downloads.


    Ze geven The Pirate Bay alleen maar gratis reclame en dat vinden die gasten allemaal prima ze zijn er heel blij mee zelfs.




    Kortom, maak je niet druk er zijn 1000e alternatieven hiervoor :cheer:

  • Haha, ik vind dit echt geniaal om te lezen, vooral omdat het nergens op slaat. (Dan bedoel ik niet dit topic, maar hoe brein reageert en dingen aanpakt).


    Zoals er al gezegd werd, De kans dat zulke website's gestopt worden is echt minimaal. The Pirate Bay is inderdaad nog steeds online omdat Brein geen recht heeft in het land waar The Pirate Bay zich bevind, en geloof zelf's ook dat het daar legaal is (Weet dit niet zeker).


    Citaat

    Als het zover komt, komt er een internet oorlog

  • Brein kan beter gewoon niet te moeilijk doen.
    Ze denken dat ze alles naar hun hand kunnen leggen.


    Wel ik kan u vertellen:
    Dat zal nooit gebeuren.


    IVM die internetoorlog.
    Ik vrees dat die zowat in gang is getrokken door Anonymous

  • Citaat van Jordi

    Brein kan beter gewoon niet te moeilijk doen.
    Ze denken dat ze alles naar hun hand kunnen leggen.


    Wel ik kan u vertellen:
    Dat zal nooit gebeuren.


    IVM die internetoorlog.
    Ik vrees dat die zowat in gang is getrokken door Anonymous


    Als je het nog niet wist die is al in gang, zomer gaan ze weer los op Paypal, Microsoft en noem zo maar op.


    Dit filmpje duurt 16 minuten maar geeft je een goed inblik op wat ze van plan zijn.


    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

  • Beste leden,


    Ik snap Brein wel hoor,
    de mensen die in de film spelen moeten die extraatje ook krijgen van wat wij downloaden, stel je voor een acteur heeft geen zwembad in de achtertuin bij zen 5e huis dat kan toch niet?:O Of een andere acteur heeft geen geld om een Bugatti voor de verjaardag van de zoon te halen afschuwelijk!


    Ik weet zeker dat Anonymous al aan het overleggen is voor een waarschuwing attack, maar omdat er hier eerder al werd gezegd dat dit alleen maar beter is voor T P B zullen ze nog niet veel doen.


    Ik snap niet dat de regering van Nederland gewoon als slaafjes meewerken en in de kontjes van de Amerikanen kruipen!!!
    Zij bepalen wat hun volk wel of niet mag.


    Ik vrees dat als het zover komt dat het overal word verboden dat Anonymous er niet heeeeel veel eraan kan doen, zie bijv megaupload.
    Ze hebben wel veel websites van de Amerikaanse regering neergehaald maar toch is dat helaas niet voldoende.


    Ik heb Telfort en gelukkig is de website daar niet geblokkeerd.
    Maar als T P B toch word neergehaald zullen er andere mensen of TPB zelf een nieuwe website beginnen.


    Bas.

  • Ik kreeg bijna een hartaanval toen ik het las. Kom je net terug uit Turkije en dan lees je direct dat jouw provider TPB ook al gaat blokkeren :(. Zullen we anders als webmasters onder elkaar gewoon een netwerk van TPB proxy's e.d. opzetten ofzo ^^.

  • @Fils,
    Het is niet illegaal ;). Pas op het moment dat de rechter dat in jouw zaak heeft bepaald, aangezien in geen enkel wetboek is opgenomen dat de website TPB verboden terrein is. Je kunt het dus kosteloos doen, totdat de rechter (of een andere overheidsinstantie) jou meld dat het niet mag. Brein is geen justitie maar slechts een stichting. Zij mogen dus niet zomer boetes opleggen op websites die zij verboden terrein vinden.

  • L.Groot
    Wel dus, was al besloten bij de Piratenpartij ;)
    De piratenpartij wilde een kort geding aanspannen maar de rechter wilde hier niks van weten.


    Citaat


    De afgelopen weken hebben jullie op tpb.piratenpartij.nl massaal toevlucht gezocht en gevonden om te ontsnappen aan de censuur die wordt afgedwongen door een kleine maar rijke en invloedrijke lobbyclub. Deze toevluchtshaven, onze demonstratie van de futiliteit en het gevaar van het ISP-filtergebod dat Stichting BREIN heeft afgedwongen moet dicht. Een Nederlandse rechter maakt het ons feitelijk onmogelijk om deze politieke boodschap uit te dragen en heeft ervoor gekozen met draconische boetes censuur af te dwingen.


    http://www.anti-piracy.nl/wat-mag-niet.php


    Graag dus eerst informatie zoeken voordat je mensen op een verkeerde spoor zet.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!