Posts by The-Huns

    Zeer leuk concept! Misschien ook een leuk idee om in verschillende steden te flyeren en op scholen posters op te hangen! Verder lijkt me het een leuk concept, maar er moet een duidelijk voorpagina zijn waar je meteen al je regio kunt selecteren!


    Succes er mee!:piraat:


    Laat me weten wanneer de website online is, heb wel weer zin in een goed feestje(c)

    'Youtube-oprichters werken aan online tijdschriftendienst'


    Youtube-oprichters Chad Hurley en Steve Chen zijn een dienst aan het ontwikkelen waarmee gebruikers tijdschriften kunnen maken en lezen.


    Dat meldt onder meer The Verge.


    Er is verder nog maar weinig bekend over de service met de naam Zeen. Zeen is een woordspeling op ‘zine’ van magazine en laat gebruikers vermoedelijk hun eigen persoonlijke tijdschrift samenstellen.


    Artikelen zouden verzameld kunnen worden in het tijdschrift zodat ze gemakkelijk met anderen gedeeld kunnen worden. Sociale netwerken zullen een belangrijke rol spelen blijkt uit links naar Twitter en Facebook op de website.


    Gebruikersnamen kunnen op de site al geregistreerd worden.


    Concurrent



    Het is niet duidelijk of er alleen een web-versie van Zeen komt, of dat het ook op tablets en smartphones uitgebracht wordt. De dienst zou een directe concurrent kunnen worden van de apps Zite en Flipboard.


    Chen en Hurley hebben nog niets bekendgemaakt over hun plannen met Zeen. Een releasedatum is dan ook nog niet bekend.


    -----------------------------------------
    Bron: Nu.nl


    Wat denken jullie? Heb maar meteen meer dan 100 namen geregistreerd waaronder:


    hotmail
    hotchicks
    hotbabes
    hotboys
    barrackobama
    sportweek
    tina
    tsjakka
    weblog
    bbping
    parijs
    jezus
    aldi
    excel
    AFCAjax


    Mvg, The-Huns


    [PS: Al intresse in kopen? PM me, ook voor de gehele lijst]

    Citaat van Joyeria

    Ik bied me aan!


    Gelieve even een mailtje sturen met wat meer informatie over jezelf(c)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.04.12 16:35:52:
    Nog steeds op zoek!! Project verder uitgebreid!

    Voor een groot project ben ik op zoek naar een zeer goede PHP'er en MySQL!


    Een vereiste is veel tijd over, het liefst ben je minderjarig. Je zal onderdeel worden van een nieuwe RPG die nog door jou ontwikkeld gaat worden. De layout, promotie zal door mij en iemand anders verzorgd worden.


    Voor contact: graag mailen naar mij, dan mail ik m'n mail adres


    Hier ben ik niet echt actief, dus dat kan het zijn dat het lang duurt voor ik reageer, via de mail reageer ik binnen 12 uur.


    Groeten!:cheer:

    Hierbij mooie domeinnaam onlycrime.nl


    Bieden vanaf: 10
    Reserve: 15
    BIN: NVT
    Veiling eindigt: 48 uur na het laatste bod.


    Domein staat bij transip. Gratis interne push mogenlijk. Geldig tot 9 augustus. Verplichte houderswijziging.