Groot succes?

  • Beste CP'ers,


    Ik ben de afgelopen maanden flink bezig geweest met een nieuw project. Het is nu echt zo goed als af.


    Het gaat hierbij om een project voor de stappende jeugd, over heel Nederland. De website is bedoeld van mensen van 12 tot 18 jaar. Die graag een overzicht willen hebben van allerlei feesten die bij hun in de buurt worden gehouden.


    Voor de feesten moet deze website daarnaast gebruikt gaan worden voor promotie. Dus party-crews kunnen op mijn ontwikkelde website hun party aanmelden. Deze party zien dan alle jongeren gezien over heel nederland! Het word dus een flinke community voor de stappende jeugd.


    Hebben jullie voor het idee nog meer opties. Of waar denk je aan wanneer ik het concept nu deels heb verteld. Zal zo'n website daarnaast een succes zijn wat jullie denken?


    Graag tips van jullie :)!


    Mvg,
    SvenB :cheer:

  • Hallo,


    Je zal een flink budget nodig hebben om het juiste doelpubliek te kunnen aanspreken, verder lijkt het me een leuk concept.
    Zorg vooral dat de website en het systeem makkelijk en overzichtelijk te gebruiken is. Ook moet de website niet gewoontjes zijn, en mogen er hier en daar dus highlights inzitten.


    Eens je website succes heeft kan je dit gaan uitbreiden naar heel de benelux a.d.h.v. secties per land. (België, Nederland, Luxemburg)

  • Zeer leuk concept! Misschien ook een leuk idee om in verschillende steden te flyeren en op scholen posters op te hangen! Verder lijkt me het een leuk concept, maar er moet een duidelijk voorpagina zijn waar je meteen al je regio kunt selecteren!


    Succes er mee!:piraat:


    Laat me weten wanneer de website online is, heb wel weer zin in een goed feestje(c)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!