Hallo beste leden,
ik verveel me kapot, dat jullie het weten, nou vroeg ik me af welke mensen zich nog meer vervelen en wanneer jullie je echt HELEMAAL kapot hebben verveelt.
Met saaie groet, FrankY
Ps tis Lounge dus dit mag:P
Hallo beste leden,
ik verveel me kapot, dat jullie het weten, nou vroeg ik me af welke mensen zich nog meer vervelen en wanneer jullie je echt HELEMAAL kapot hebben verveelt.
Met saaie groet, FrankY
Ps tis Lounge dus dit mag:P
Ik verveel me al de hele avond, moet wachten op een layout. En zoek een scripter :p
En daarnaast heb ik gewoon nergens zin in!! :p
Zit ook gwn te niksen alleen gapen
Juist.. Ondertussen heb ik wat lueks op gezocht voor de mensen die even 3 minutjes willen lachen
http://www.youtube.com/watch?v=bm2RCd5lK3M
Ken niemand ff een goede scripter voor mij vinden ofzo... Ze krijgen betaald aan het einde van hun werk!!!. Maar wordt gek van de stress van het zoeken naar iemand, want op Sd en SB ben ik al verbannen :p
Beste,
Woutr ik heb er een topic over gestart hopelijk kan je ook intact blijven voor kleine updates.
geef je prijs maar het is deze topic...
http://www.criminalspoint.com/forum/topic/1669.html
Hopelijk kan je het doen, ik kan namelijk echt niemand anders vinden :$
hele dag niks te doen, heb fear 1 en 2 maar achtermekaar uitgespeeld op hard mode...
Valt best tegen om 2de keer te spelen.
Hahaahah, heb alleen fear 1 uitgespeeld samen met me vriendin. Was wel lachen gekke wezens, alleen schrikken doe je niet hoor :p
haha viespook, ik heb trouwens door mijn verveling goed nagedacht wat ik allemaal wil als ik dood ben:) Bijvoorbeeld wil ik The final countdown als nummer:D
Lijkt me echt kicken xD Iemand trouwens nog mooie filmpjes om even te lachen?
check men ondertitel, die site is swheet
Whahahaa is je eigen website pik :p
Edit: Damnit! me 400ste post niet bijgehouden :p
als jullie je zo vervelen willen je dan me layout rate en tips geven :D?
het topic is : Helpen met menu:sst:
ik heb het over collegehumor.com he ..
Damnit!
weer 1:45 verspeeld aan mijn leven p stomme hond :p
Zoek op "Giant Spider" das pas leuk:p
zie dit; zalig nimmer
Die video klaart alles :p
verveling is standaard iets van het leven tegen woordig xD
Denk het wel, net zoals dit onzinnige topic die ik & franky gestart hebben :p
haha onzinnige topics maken het toch wel weer zinnig om te reageren :p
Ja echt he, maar dit is wel ff lekker. Want hin dit soort topics kan je gewoon helemaal offtopic gaan snappiej :p
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!