Bandiet
- Jesse.H
- Closed
-
-
-
Wanneer komt deze versie uit? En zijn er alle dingen beschikbaar. Ik zou het graag willen op mijn website:D
-
Zo als ze zij zit ze in Griekenland, Dus we zullen geduld moeten hebben
-
-
-
Een paar ideetjes.
Meer landen?
Iets met voetbal.
Sporthal.
Boks wedstrijden.
Familie forum.
Een poll.
Testament.
Begraafplaats.Gevangenis eigenaar (50% van de winst krijg je)
Bedrijven (Restaurant, kantoor, enz.. en dat je niet meer dan 1 bedrijf kan starten en zo veel % winst krijg, Er gaat dan ook belasting van af)
President (Iets van een soort wedstrijd er van maken? en of leuk om er omkoperij er bij toe te voegen paar honderd bell credits of zo)
Je eigen vervoeren met de auto.
Misschien de vakantie modes updates, zo dat je kan zieken hoeveel dagen je op vakantie kan gaan van 1 tot en met 30 dagen.
-
waarom niet een hele wereld kaart met alle landen en belangrijke steden.
dat je in iedere stad met de rank 0 begint, en als je bijvoorbeeld rank 5 bent dat je naar andere stad rijst dat je daar weer rank moet verdienen.... -
@ Flatliner.
Avatar systeem is niet zo moeilijk om te maken. Ik heb die zelf ook op mijn spel. Alleen nog niet goed genoeg om hem te sharen. Ik wil hem eerst helemaal uit werken dan post ik hem..Idee:
Dat je eigen landen kan maken zoals amerika etc.
Ik had meer ideeen alleen die weet je al.. -
Idee:
Een hele hoop nieuwe auto's
Een Beurs om Aandelen te verhandelen.
Aandelenkoersen die bv. om de 5 min worden bijgewerkt:
Aandeel, Koers, Verschil, Grafiek, In bezit. -
iets met plugins/modules zou er handig zijn, dit zou het mogelijk maken sneller en makkelijker nieuwe opties toe te voegen.
-
autos tunen is ook wel vet
-
Tutorial is af! Hij laat het de eerste 4 keer zien dat je inlogd (makkelijk aanpasbaar via het configuratie bestand die in het admin paneel zit inbegrepen ;).
Ook heb ik een msn invite gemaakt omdat daar veel vraag naar was.
Hier onder weer 2 screenshots van de msn invite :D:
Bericht dat boven elke pagina komt (behalve op de msn invite pagina zelf) als je nog niet de msn invite hebt gedaan:
MSN Invite pagina:
Ben er nog mee bezig zodat het lid zelf kan kiezen wie die allemaal wilt uitnodigen uit z'n lijst ;).
Meer screenshots volgen!
-
kan echt niet meer wachten op deze versie:p
hopelijk komt die snel uit
-
-
Ziet er nice uit, respect jonge
-
Alex, ik heb geen idee. Ik moet nog zo veel doen!
Ik heb de WYSIWYG (TinyMCE) voor berichten enzovoort gefixed. Nu werkt het weer.
Ik ga nu verder aan een unieke UBB parser die hackveilig is :).
VRAAG:
Welke smilie set vinden jullie echt mooi voor bij Bandiet? -
Misschien precies als met de normale banditi met iDeal en Wallie, maar dan ook per minuut? Dus dat je in stap 1 die dingetjes versleept, en in stap 2 de micropayment is klaargemaakt en dat je aan de lijn blijft? En dat het spel onder het micropaymentje in een iframe staat, zodat je tijdens het wachten kan spelen. En net als met banditi, dat je een kleine popup krijgt als de betaling voldaan is. Phew, dat is er uit.(a)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.07.09 11:15:47:
@ JesseGraag de (meest) normale smileyset, met een xD smiley, die ontbraakt overal en altijd. Misschien wat offtopic smileys zoals die van hyves.
-
Ik heb hier een moderne smiley pack, Kijk maar ff wat je er mee doet. (Meeste zijn fun :P)
-
Citaat van infesmati
Ik heb hier een moderne smiley pack, Kijk maar ff wat je er mee doet. (Meeste zijn fun :P)
Is een bedreiging volgens mijn Norton :O -
Infesmati, wil je ze uploaden? Ik heb geen zin in virussen namelijk ;).
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!