Mafiaforce.nl Gratis vrijgegeven!

  • jopitan een bugloos source, geef je niet zomaar vrij... Enigste wat goed is aan de source is dat de aantal opties groot zijn. Dat was ook mijn reden om te kopen. Ik dacht dat ik het zou kunnen herscripten, maar werd me teveel...


    SQL mist, iemand was zog grappig om een SQL injectie uit te voeren. Ik heb slechts een backup van `[users]` die ik wel kan leveren indien gewenst.


    ==


    Dan wil ik nog is herhalen:


    Ik lever geen support, die zal je zelf moeten regelen.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van SvenB

    Er moet een database ontwikkeld worden. Ik ga zo direct naar huis en ontwikkel deze vanmiddag, en kan hem eventueel morgenavond af maken als ik dan tijd heb?


    Okay?:cheer:


    Ik heb mijn eerste update hier staan:
    http://iunlocker.nl/CP/updates/

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • Citaat van jgdonleach



    Wat heb jij er aan veranderd?



    Index.php -> Bugs verwijderd
    Aanmelden2.php -> Bugs verwijderd (deels)
    _include-config.php -> Bugs verwijderd


    database.sql -> Eerste deel van de database

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • Beste malik, Heel leuk en lief vanje datje deze source deelt met ons allemaal, Maar is hier ook toevallig een database van die je erbij mee kunt sturen?, Gewoon een schoone database(geleegde).


    Toni Sanchez :cheer:

  • @ nulldubbeldrie : Er is helaas geen geleegde database bij malik wou volgens mij ook geen support bieden, Er zijn hier wel genoeg mensen die een database vanuit de scripts kunnen opbouwen.


    Ik wil het best wel even voor je probeeren uiteraard zodat je een goeie en foutlose database krijgt.

  • scarface, Bedankt voor het aanbod, maar toch nee bedankt, Ik kan zelf ook de database maken vanuit de script's, Maar omdat ik zelf erg druk ben met mijn eigen project http://fivestarz.nl heb ik eigenlijk geen tijd daarvoor, En ik wou eigenlijk alleen even rond snuffelen op de source aangezien ik veel reactie's lees dat dit toch wel een mooie spel is. Was dus erg nieuwsgierig.


    Maar ik heb net even de coding bekeken en het blijkt gewoon criminals troep te wezen haha, Dusjaa deze source word ook weer perdirect verwijdert ;).


    Toni Sanchez:cheer:

  • Mafiaforce sql bestand aub.


    :cheer:

  • ntnt Als het negatief tegenover mij is bedoeld, dan wil ik je vragen om eerst te kijken hoe het kan dat iemand die Mafiaforce.nl 4 maanden in bezit heeft geen rechten over de source ervan heeft?


    Daarnaast heb ik eerder een gesprek met hem gevoerd en dit was 1 van zijn reacties:


    ==
    Ik versta uw woede hierover.
    En ik zou in uw geval ook razend zijn als ik iets anders was verteld.
    Ik denk dat ze bij u hier niet bij hebben gezegd dat er nog licenties waren verkocht voor u de eigenaarsrechten kocht.


    ==


    Hij probeert alleen zijn source te verkopen omdat hij is opgelicht door iemand die de source zonder rechten heeft verkocht.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!