Posts by nulldubbeldrie

    Beste icts,


    Ik ben bezig met het herschrijfen van de standaart criminals rood coding, ik
    herschrijf elke pagina uit de source omdat de source niet veilig en vol met bugs zit.
    het lijkt mij leuk om weer eens de standaart source online te gooien voor het
    publiek die het begin van de Criminals tijdperk hebben gemist. letterlijk bij het
    begin van alles. ik doe dit voor de lol en in mijn eigen tijd.


    De coding en het herschrijfen van het script doe ik zelf allemaal, ik heb alleen hulp nodig
    bij het ontwerp van het nieuwe design. ik zoek iemand die instaat is een layout te maken voor het project.
    het moet de kleuren hebben van de rode criminals en een soort van look A like van het orgineele rode design behalven dan in een nieuw jasje a.k.a 2013!


    Ik weet niet hoeveel dit mij gaat kosten, ik heb ook NIET een bedrag in gedachten wat ik er voor wil betalen aangezien dit een heel simpel design moet worden en dus eigenlijk niet veel tijd gaat kosten.


    vind jij dit een leuke uitdaging en denk jij dit te kunnen doen?


    reageer met wat voorbeelden van oudere werken vanje en wat het gaat kosten volgens jou.


    Het gaat dus om een design(.psd) + coding(xhtml/css)

    @malik, volgens mij heb je gelijk, ik heb namelijk vandaag continu aan dit probleem gedacht op het werk, en ik kon ook alleen maar verzinnen wat jij als antwoord gebruikt.


    Het zou en moet mij lukken (h).


    Toni Sanchez.

    Ik ben bezig met een project(fivestarz), en ben al aardig ver met de ontwikkeling van fivestarz, maar nu zou ik ook graag willen dat als je inlogt je op de status pagina jou positie in het spel kan zien.


    voorbeeld
    Je staat in de ledenlijst op nmmr 284, dan zou je dat kunnen zien op jou status pagina zeg maar?
    Positie: (284)


    Ik kan maar niet egt iets bedenken waarmee ik die formule moet uitrekenen, als iemand alleen maar een tip heeft van hoe en wat, dan kom ik er verder zelf wel uit.


    Alvast bedankt voor de moeite, Toni Sanchez.

    Beste,


    Ik heb een desing gemaakt in photoshop en die
    zou ik nu graag gesliced willen hebben, Maar
    aangezien ik op dit momend geen buget heb om dit
    te betalen (i.v.m vakantie over 12dagen, Portugal :D, en reparaties aan de auto :(.


    Ik vroeg me af als iemand het leuk vond om mijn desing te slicen(xhtml crossbrowser), zie het als een opdracht waar je extra ervaring uit kan halen, je mag deze opdracht uiteraad ook gebruiken voor opje portfolio als je deze hebt.


    ik zou wel graag eerst een paar werken vanje willen zien, en al mag ik niet veel eisen aangezien het gratis moet gaan gebeuren, ervaring hebben is wel belangerijk!


    voor de klikkers : http://fivestarz.nl/fivestarz.jpg


    heeft u intressen? pm mij voor meer informatie:cheer:

    Beste marvine,


    We hebben door onse lieve K,rens een geniaal zoek functie,
    Over jou onderwerp is al meer dan 100x een topic geopent!.
    Neem even de tijd om die topics op te zoeken, Want als je
    daar al niet de tijd voor hebt of neemt, Hoe wou je dan ooit zelf een spel beginnen laat staan onderhouden etc?.


    Met vriendelijke groet!, Heeeeeeeeel criminalspoint :cheer:.

    scarface, Bedankt voor het aanbod, maar toch nee bedankt, Ik kan zelf ook de database maken vanuit de script's, Maar omdat ik zelf erg druk ben met mijn eigen project http://fivestarz.nl heb ik eigenlijk geen tijd daarvoor, En ik wou eigenlijk alleen even rond snuffelen op de source aangezien ik veel reactie's lees dat dit toch wel een mooie spel is. Was dus erg nieuwsgierig.


    Maar ik heb net even de coding bekeken en het blijkt gewoon criminals troep te wezen haha, Dusjaa deze source word ook weer perdirect verwijdert ;).


    Toni Sanchez:cheer:

    Hele leuke desing, Eerlijk gezecht vind ik dit wel iets voor criminalspoint ;), Lekker friss en weer eens wat anders dan gewoon :), Alleen 1 min punt en dat is inje content vak daar gebruik je zwarte tekst dat is niet mooi en springt er egt uit!, pas dat aan aan een wat lichtere kleur, oftewel 5tinten donkerder danje content bg.

    Beste cas,


    Bij deze sorry voor mijn taalgebruik, Maar dat is
    het nou net wel, Ik heb namelijk al 5dagen niks aan de
    website gedaan vanwegen werk, Maar al die keren werkte
    de site gewoon naar behoren in elke browser, Ik keek er namelijk
    af&toe gewoon op via me werk en daar werd die wel al die keren goed weergeven.


    En ik heb al die tijd niet op me ftp gezetten of iets dergelijks verandert.

    nee je begrijpt het niet!,


    Mijn desing was eerder in elke browser goed,
    Tot ik vandaag opeens achter de computer kroop om even aan
    fivestarz te werken, Tot mijn grote verbazing vervormde de desing
    opeens in elke browser, Bij mij weergeeft alleen internet explorer
    de layout goed. in elke andere browser word de layout vervormt (iets wat dus hiervoor niet gebeurden) maar vandaag dus opeens wel?. snappie...

    Beste leden,


    Ik heb opeens een probleem, mijn website
    http://fivestarz.nl die word wel
    goed weergeven in internet explorer en in google chrome niet?, super apart want dit dee die 3dagen geleden niet enja nu opeens zo uit het niets vervormt me hele layout terwijl ik geen eens iets had gedaan met me website?.


    weet iemand miss de probleem....

    Ik snap nog steeds niet watje nou bedoelt?, Kunje misschien even de regels zeggen waarje het over hebt dat is wat makkelijker aangezien deze index pagina uit 475 regels bestaat, ik heb deze source uit criminals rood gebouwd!. Maar dit is wel een source die al jaren lang bestaat dus ook erg is veroudert ik raad je zeker niet aan om deze te gebruiken.