Mafiaforce.nl Gratis vrijgegeven!

  • Beste,


    Vorig jaar / begin dit jaar heb ik een source op Sitedeals gekocht, waarbij de ex-eigenaren de source wilde gaan hergebruiken. Nu ik merk dat hij een paar keer verkocht is, zie ik niets anders in dan hem vrij te geven zodat iedereen ervan kan genieten en de oude eigenaar zijn meesterwerk kwijt is.


    Nare manier van zaken doen, maar zie dat inflatie van source het beste optie is om de oplichters aan te pakken.


    Link: [verwijderd]


    Ik lever geen support, die zal je zelf moeten regelen.


    Met vriendelijke groet,


    Zeeshan M.

  • Welke plaatjes heb je het over? De source is in ieder geval nu gratis, teveel mensen die zorgen dat ik geld verlies dus dan maar een 100% inflatie.

  • Dat kan ik niet met 100% zekerheid garanderen, maar ik heb een contract waarin staat dat ik alle rechten heb over de source. Dus scripts zijn 100%. Layout kan ik niet garanderen, maar het hoort wel zo te zijn want dat staat in contract.

  • ff zoeken 2 min

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.04.12 19:43:57:
    Moet ik de database eerst legen of kan ik hem zo on zetten? volgens mij mag ik geen gegevens van leden verspreiden toch?

  • Post hem maar gewoon leeg, aan de leden hebben de mensen toch niet veel :p
    en idd, zolang er geen toestemming voor gegeven is mag je ook niks verspreiden.

    Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

  • Malik ik zou eerst zeggen bedankt dat je hem gratis weg geeft maar is het niet beter om hem hier tussen de downloads neer te zetten.
    Jammer dat hij je heeft belazerd.
    Is dit trouwens de versie die je gekocht had van ene Legend of die door jouw gewijzigd is?

  • Wanneer de database geleverd word zal ik de source op mijn domein zetten en tussen de downloads plaatsen.
    Die zal uiteraard life-time online blijven staan op mijn server :)

    Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

  • Citaat van r-mulder

    Wanneer de database geleverd word zal ik de source op mijn domein zetten en tussen de downloads plaatsen.
    Die zal uiteraard life-time online blijven staan op mijn server :)



    Ja mis de sql:}

  • Download link werkt hier prima hoor.
    Zelf ga ik hem niet gebruiken, omdat 'Criminals/Mafia' games naar mijn mening niet goed lopen.


    Anyhow, toch bedankt voor het delen!
    Jammer om te horen dat je deal zo afgelopen is, maar helaas lopen er ook dat soort mensen.


    - Database kom ik nog wel even ophalen, mischien ooit eens een kijkje nemen of iets dergelijks.


    Success!

  • Ik vind dit leuk dat je dit doet en ga deze source waarschijnlijk gebruiken. Zou u daarom het sql.bestand willen posten? Als het kan, liefst zonder gegevens.


    Nu hoop ik wel dat je hier geen problemen mee gaat krijgen. Er zijn nog eigenaars, die hier waarschijnlijk niet heel tevreden over zullen zijn.

  • Citaat

    Ik lever geen support, die zal je zelf moeten regelen.


    Wat snappen sommige posters hier niet aan?


    Ik heb de source nu net gedownload. Ik zal even kijken of ik de SQL kan maken vanuit het script.


    [EDIT]


    Script even bekeken en het zit vol met bugs omdat de _include-config.php niet is mee geleverd. Hier staan veel variabelen in die er nu niet dus zijn. Daarnaast zitten er enorm veel lekken in als ik het zo bekijk.


    [EDIT]
    Ik ben ermee gestopt, dit is gewoon een te grote rotzooi. Dat dit uberhaupt aan de TS is verkocht is een wonder. Het is met zekerheid te zeggen dat dit door een zware amateur gemaakt is.

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!