Posts by ntnt

    Bij aanmelding: Field 'passwordmd5' doesn't have a default value krijg deze melding bij het aanmaken van een spel of bij een bestaand spel als ik wil registeren kun je dit oplossen. stuur even demo!


    UPDATE: nu als je wilt registeren krijg je melding Field 'shoutbox' doesn't have a default value

    Je berekening klopt niet omdat maar 1 iemand daadwerkelijke heeft gereageerd de rest toonde interesses maar na dat wij een simpel opdracht vroegen lieten ze al niks meer van hun horen. Daarom altijd nog opzoek!


    Moet je na gaan als wij zo iemand zouden inhuren kost dit geld maar dat boeit niet de rapport zal dan ook wel niet veel beloofden zijn waardoor wij alsnog tijd zullen verliezen door het zelf moeten opzoeken/uitzoeken.


    Wij zoeken iemand die professional, vertrouwbaar en iemand die naar kwaliteit streeft en in toekomst mocht je kwaliteit leveren zoals wij die willen kunnen wij een bepaald bedrag per maand afspreken en loop je elke week vrijdag all bugs na documenteer je dit en stuur je door naar ons.

    Iedereen die interesses heeft getoond en een PM heeft gestuurd hebben wij een privé bericht gestuurd mocht je enkele op het forum hebben gereageerd en geen privé bericht verstuurd doe dit dan even naar mij!


    Wij hebben iedereen gevraagd om 2 bugs te zoeken waarvan wij niet op de hoogte zijn zodat wij kunnen zien of deze persoon bereidt is om inzetten. Het gaat voor ons ook er om hoe je de bug omschrijft en hoe je dit gaat aanleveren bedoeling is uiteraard word maar kwaliteit en overzichtelijke naar zulke kwaliteit personen zoeken wij!



    Wij zijn opzoek nog steeds opzoek!.

    Beste ICTscripters,


    Wij zijn opzoek naar iemand die veel RPG spellen heeft gespeeld of iemand die zelf kennis heeft van scripten en weet hoe bugs te werk gaan zodat hij ze eenvoudig kan opzoeken.


    Wat is precies de bedoeling? Wij leveren je zelf al een flink lijst met bugs aan maar er zitten enorm veel andere fouten in het systeem dit is geen standard systeem vandaar de bedoeling dat je all die fouten gaat zoeken opties voor opties daadwerkelijke controleer of alles werkt.


    Vervolgens noteer je dit in jou rapport een word document en lever je die bij ons aan binnen 5 dagen na akkoord. Wij zoeken een serieus iemand die zijn verantwoordelijkheid kan nemen en dit ook juist uitvoert! en niet even 5-60 mins iets inelkaar gooit.


    +/-Wij zoeken iemand die serieus document kan maken en niet onze bugs overschrijft maar ook eigen inbrengen / bugs heeft en die kun je alleen vinden door simpelweg alles te controleren / uitvoeren. daarom ideaal job voor een student!


    Indien er nog verdere vragen zijn verneem ik die graag via PM.


    Met vriendelijke groet,
    ntnt

    ik hoop dat je weet dat mijnmafia 1M ongeveer wilt hebben als het ooit wordt verkocht op dat moment zijn deze domeinen goud waard.


    + / - extra informatie


    Altijd handig om door te linken heb het nu doorgelinkt naar een affliate daar heb ik zonder hoofdpijn 3 - 4 bezoekers die elke dag weer over gaan tot betalen reken maar uit :)


    Bezoekers komen rechtstreeks heb 0.00% reclame gemaakt! dus je 10tje mag je houden met 2 nullen kan ik nog overwegen.