Detective systeem

• Hey cp,

Op mijn maffia kan je een detective inhuren voor bepaalde tijdstippen, dus bijvoorbeeld 2 uur of 4 uur of zelfs 20 uur.

Hij is nu alleen niet echt geschikt om gebruikt te worden, hij kijkt namelijk bij het inhuren maar eenmalig via een random of de desbetreffende speler gevonden zal gaan worden.

Heeft er iemand misschien suggesties om het een "echte" detective script te laten worden? Ik zat te denken aan het volgende: Als je een detective inhuurt krijg je een cijfer willekeurig onder de 10, die elke 5 minuten veranderd. Er is dan een vaste cijfer, bijvoorbeeld 6, en als de cijfer van jouw detective dan op 6 komt heeft de detective de speler gevonden.
    Nou zijn er natuurlijk wel meerdere spelers die detectives inhuren dus als ik via een cron elke 5 minuten de cijfer aanpast dan wordt dit bij iedereen het zelfde, als de cijfer dus 6 wordt heeft iedereen hun doelwit gevonden. Niet echt ideaal dus.

Heeft er misschien iemand een idee hoe ik een goed detective script in elkaar zet?

Met vriendelijke groet,
    Sukel. :cheer:

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!