Feesten, muziek, laat opblijven, vakantie, Italië
Spelletje
- alexruter
- Closed
-
-
-
Criminalspointeren :p
-
mwhuhaha luc achtervolgen :p
-
Alex je hoeft niet op elke pagina één á twee reacties met wat je doet te plaatsen. Spammertje 8-|
-
lezen, en mensen laten geloven dat ik cp aan het herscripten ben nu ik de ftp gegevens heb :p
[offtopic]oh, en speciaal om TimD te plagen klikje
ik heb geen idee hoelang die url werkt...
maar dat is een layout die ik niet voor hem wil raten en hij geheim wilde houden...
ik heb hem gewaarschuwd em niet aan me te geven!edit: aww, er is een .htpswrd dinges gekomen =[[/offtopic]
-
[offtopic]als iemand niet wil dat je het erop zet, waarom doe je dat ? Ik zei het naar de andere mensen in de criminalspoint chat ...[/offtopic]
Werken aan MotherRussia
-
Arendje achtervolgen:P Voor het geval dat ie mijn Sandra gaat ondvoeren:P
-
gitaar spelen , bier drinken en op vakantie gaan
-
niet op vakantie gaan en thuis blijven met de hond frisbeeen.
cp herscripten...[offtopic]@TimD omdat ik vreemd ben... je wilde zelf dat ik weer vreemd ging doen... en omdat je me niet geloofde :p[/offtopic]
-
naar het strand gaan in de stromende regen :p
-
[offtopic]Ik geloofde je ... het was Gallo die zei, "hij doet het toch niet".. [/offtopic]
nog meer werken aan het admin paneel van MotherRussia
-
lol stelletje pc verslaafde je gaat toch niet heel de vakantie achter de pc zitten scripten? dat doe ik heel het jaar al..
[offtopic]nee in de vakantie is het gewoon lekker naar de spaanse kust pilsje drinken, gitaar spelen met je vrienden :p:p[/offtopic]
Darsstar edit: kijk eens naar wat ik daarvoor gepost heb...
Stan edit: het is maar een grapje hoor :(( -
Geneitene van de regen, zoals altijd(xD)
-
SEX
-
UBB Tags maken :p
-
UBB Parser maken (h)
-
Maps maken voor gamez xD
-
terrorscheep executen :piraat:
-
Genieten van de zon, zee en strand :cheer:
-
Project afmaken
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!