PS3 of Xbox?

  • @sukel je punten zijn goed onderbouwt maar je kan wel zien dat je pro xbox bent want het is gewoon bullshit als je zegt dat de ps3 een funconsole is, dat is het namelijk niet er zitten genoeg hardcore gamers op de ps3. Het beeld zou op de ps3 beter moeten zijn als je een hd tv hebt aangezien hij blueray draait en @sukel je punt dat blueray van sony is is ook bullshit want samsung etc hebben ook blueray spelers.

  • @sukel ik kan op mijn ps3 ook gewoon op youtube en andere website's ook zijn er applicaties te download voor de ps3 dus dat onderdrukt elkaar niet echt. het licht er maar net aan wat de ts het fijnste vind gamen zoals hij aangaf heeft merendeel van zijn vrienden een ps3 enkel om die reden zou ik al de ps3 aanschaffen zodat ik samen met me vrienden online kan gamen.

  • Citaat van az

    @sukel je punten zijn goed onderbouwt maar je kan wel zien dat je pro xbox bent want het is gewoon bullshit als je zegt dat de ps3 een funconsole is, dat is het namelijk niet er zitten genoeg hardcore gamers op de ps3. Het beeld zou op de ps3 beter moeten zijn als je een hd tv hebt aangezien hij blueray draait en @sukel je punt dat blueray van sony is is ook bullshit want samsung etc hebben ook blueray spelers.


    Inderdaad, Wii is een funconsole, en die heb ik !
    Monopoly > jullie hardcore shooters anyday (xD)

  • bboy als 20 van je vrienden ps3 hebben en 1 a 2 xbox zou ik kiezen voor de ps3.


    Want het leukste gedeelte van spelen is spelen met je vrienden ;)


    Als jij bijv op xbox mw3/bf3 hebt en je vriend op ps3 kunnen jullie nooit samen spelen, wat minder leuk zal zijn.


    PS3 kiezen dus

  • Citaat van az

    @sukel je punten zijn goed onderbouwt maar je kan wel zien dat je pro xbox bent want het is gewoon bullshit als je zegt dat de ps3 een funconsole is, dat is het namelijk niet er zitten genoeg hardcore gamers op de ps3. Het beeld zou op de ps3 beter moeten zijn als je een hd tv hebt aangezien hij blueray draait en @sukel je punt dat blueray van sony is is ook bullshit want samsung etc hebben ook blueray spelers.


    Nou dat niet zo zeer hoor, ik geniet ook van mijn PS3, ik vind alleen persoonlijk de xbox360 beter.

  • @sukel je hebt gelijk; maar het is met vrienden spelen geeft je toch wel de leukste momenten.


    xbox => beter alleen als je vrienden geen xbox hebben zou ik hem niet nemen

  • Ik zou voor Xbox gaan, heeft duidelijk betere kwaliteit en daarnaast een groot en internationaal software bedrijf aan de leiding die zelf de servers ontwerpt, onderhoud en de software er voor schrijft. Uiteraard betaal je ervoor maar de lagg in een game is minimaal, donwtimes zijn haast onmogelijk en je speelt gewoon fijner.


    Als het goed is is het nu (of wellicht over enkele maanden) mogelijk om gamers op de PC met gamers op de Xbox te verbinden, middels dat het één en hetzelfde bedrijf is.


    Ik zou voor een Xbox gaan maar wat de rest ook zegt als al je vrienden al een PS3 hebben dan kies je natuurlijk PS3 want gamen zonder vrienden is saai ;).

  • L.Groot kwaliteit van het beeld of van de servers, servers ben ik met je eens al is het verschil niet erg groot ik heb zelf bijna geen last van lagg etc. Beeld is op de ps3 gewoon beter. en Sukel dat is je mening maar je onderbouwing sloeg nergens op geef dan je mening ipv een onderbouwing met nutteloze(niet reële) 'feiten'.

  • Xbox live gold 12 maanden: euro40. Dat is 3+ euro per maand...
    Xbox controller is veel beter (Zeggen ook mijn PS3-kennissen.)
    Xbox heeft de echte Hardcore Gamers omdat het daarmee ook was begonnen.


    Ik heb nu de Xbox 360 Slim en ik ben erg tevreden, Verder heeft Xbox veel updates en Apps. (Youtube,Windows Media Center,Bing,etc.)


    Maar het blijft jou keuze.:cheer:

  • @sloosmedia dat is gewoon bullshit aangezien er op de ps3 ook ahrdcore gamers zitten:S sony komt uit japan en japanners hebben vaak de voorkeur hun eigen merk te kiezen boven andere merken en geloof me in japan zijn de gamers mega fantatiek en 10x zo hardcore als jouw definitie.

  • az: Oke elk platform heeft hardcore gamers maar op de xbox zaten vroeger meer hardcore`s dan ps2. Wat jij noemt zijn Sony Fanboys.
    De echte Hardcore Gamers zitten aan de Game PC of Xbox.


    Maar ik raad bboy wegens zijn vrienden toch PS3 Slim aan. Het is natuurlijk ook niet verkeerd om je vrienden te laten zien dat een xbox ook erg veel kan en goede Graphics heeft!

  • Ik heb beide consoles, ps3 fat & slim en xbox 360 slim, en aangezien het nu gewoon een fanboyfight word, word het wel eens tijd voor een serieus antwoord...


    Wat vind ik persoonlijk beter:
    Playstation 3


    Waarom?
    Betere beeldkwaliteit
    games laden 2x zo snel
    Loopt veel minder vast
    Makkelijker te customisen
    Gratis internet
    Mooiere interface
    Betere mensen online (mensen met meer skill)


    Ik zeg dus niet dat xbox slecht is maar ps3 is gewoon beter in mijn ogen.


  • - Klopt Xbox heeft geen internet maar wel steeds meerdere Apps sinds paar maanden al Youtube.
    - Bij mij laden PS3/Xbox games haast even snel nooit last van.
    - Xbox360 heeft sinds 6 December nieuw Interface en is ook mooi.
    - Ik heb Party`s altijd en halen allemaal 30-50 kills dus ja skill is gelijk aan beide consoles.
    - Xbox loopt ook nooit vast, PS had weken downtime....


    Hij moet een PS3 Slim halen is voor hem beter omdat veel vrienden het hebben.


    Xbox: Online Gamen!
    PS3: Online Gamen!
    Boeiend welke beter is8-|

  • ik zie ook veel reacties dat de xbox 360 veel apps heeft zoals youtube enz. dit wil ik tegenspreken, dit omdat ik zelf een ps3 heb zoals ik al eerder heb vermeld. Ik kan met mijn ps3 ook gewoon op youtube en er zitten een super fijne browser bij ingebouwd usb toetsenbord is geen enkel probleem die pikt het console zo op. ook kun je voor de ps3 super veel dingen downloaden zoals game demo's full games en ook andere leuke applicaties.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!