CP voorstel

  • Ik schrik een beetje van de activiteit op CP vergeleken met vroeger.
    Een topic sterft in 2 a 3 dagen uit..


    Daarom dat ik een voorstel had, als CP nu eens een reset kreeg dat alle leden die al meer dan 2 maanden niet meer op CP zijn geweest verwijderd worden, dat de downloads volledig herzien moet worden aangezien veel sources / scripts out of date zijn, of de download link niet meer werkt.


    Scripts en artikelen moeten ook nog eens grondig herzien worden, aangezien daar ook nogal wat rommel tussenzit die in eerste plaats daar nooit had moeten zijn :sst: .


    Maak mij terug moderator (a).


    Schoon ook eens je forum op, dus bijv. alle gesloten topics die ouder zijn dan x aantal maanden, denk toch niet dat veel mensen het zoekveld boven gebruiken, en gesloten topics zijn meestal niet interessant (?) (natuurlijk gaan er dan mensen klagen over hun posts aantal, maar is dat wat jou bijzonder maakt op CP? :} )


    Ik vraag me ook af waarom ik bij online steeds zo'n hoog aantal zie terwijl er zo weinig activiteit is?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik vind best wel goed idee, wat heb je er zo nog aan ? Er wordt helemaal niks meer gedaan als iets is opgelost, ga er over discussieren. En die post zijn alleen maar onzin. Haal dat gewoon weg.Misschien word er dan ook minder gespamt

  • Idee is juist niet goed...


    Zoals brokentrack al zegt deleten van topics is slechter bij Google.
    Online leden zijn volgens mij bezoekers + online leden... (en dan om de uur een resetje van bezoekers of iets)

  • Deze website bestaat al van 2006 denk niet dat Google nog veel geeft om wat topics die verwijderd worden, ben zelf veel met SEO bezig en als je een beetje know how hebt weet je dat Google liever uniek content heeft dan steeds dezelfde vragen te moeten crawlen.


    Waarom dit de activiteit verbeterd ? Weet ik veel...


    De downloads, artikelen en scripts kunnen zeker wel voor activiteit zorgen als ze werken en goed geschreven zijn.

  • Over het wel of niet terugzetten naar de functie van Moderator bespreken we niet in dit topic natuurlijk.


    Ik ben er wel mee eens dat er na de download, scripts, artiklen database gekeken moet worden. Ik zal me daar binnenkort wel mee bezig gaan houden.


    Een tijd terug heb ik een aantal artikelen geschreven en die zal ik dan ook plaatsen hier op CP8-|
    Kortom: Ik zal binnenkort alles nakijken en waar nodig verbeteren.


    Het aantal online leden is geen bug maar de harde waarheid.
    Wij als crew hadden daar ook onze vraagtekens bij maar is meerdere keren bekeken door verschillende crewleden.
    En wat blijkt? Er word niet vals gespeeld en het zijn de echte gegevens.

  • Downloads, artikelen en scripts: ja, vraag me al lang af hoe we dit wat leven in kunnen blazen. Momenteel werken ze niet super goed en elke tip om dit succesvol te maken is welkom.
    Niet werkende zaken moeten zeker weg, dus blijf deze aan ons rapporteren.
    Vooral nieuwe content zouden we hierin moeten aantrekken.


    Ik bevestig dat de cijfers online correct zijn.


    Oude leden verwijderen: bwa, heeft niet echt veel zin.
    Dan krijg je reacties en topic's die bij niemand meer behoren, dan krijg je legen namen bij reacties... Staat niet netjes.


    Oude topic's en reacties verwijderen:
    we zien dat google nog super veel nieuwe bezoekers stuurt naar zeer oude pagina's. Ben het dus super zwaar oneens met het verwijderen, want dit zorgt voor 50% van ons verkeer. ;)


    Wat vooral voor mij een vraagteken is:
    hoe krijgen we de huidige leden actiever en hoe krijgen we vooral de secties die wat stil zijn actief. Forum leeft, maar de rest niet echt...
    Ik overweeg om als je een nieuw script toevoegt, dit bij links in het menu te zetten. Je kan immers reageren op scripts en downloads etc. Zo kunnen we wat activiteit naar deze secties lokken.


    K


  • Nieuwsbrief gebruiken betere seo backlinks maken google adwords etc


  • Begin bij de kern. Zorg er voor dat je een goeie community hebt. Niet één die alles gratis voor mekaar wilt hebben.


  • Eerste wat je kan doen is de report functie fixen.
    Tweede is het bestand A: Mirrors geven, B: op eigen server hosten, anders zit je te vaak met dode links.
    Ook handig een aparte report functie voor dode links.

    Citaat van K.Rens


    Oude leden verwijderen: bwa, heeft niet echt veel zin.
    Dan krijg je reacties en topic's die bij niemand meer behoren, dan krijg je legen namen bij reacties... Staat niet netjes.


    Heb je al vaker gedaan.

  • Mja, ik zie wel op meerdere forums / communities dat de activiteit achteruit gaat? Bij sommige heel traag en bij andere heel snel.


    Wat je eraan kunt doen? De mensen nieuwsgierig houden. Maar hoe weet ik zo ook even niet.

  • Dus als we het ergens oneens mee zijn worden we naar de deur gewezen?
    Ik kraak de crew niet af, aangezien ik jullie niet persoonlijk ken, ieder crew lid heeft een andere handelswijze, dat is normaal, we're all humans.


    Als jij *** (die 1 jaar bestaat) al als concurrent ziet voor CP (die dateert van 2006), ik maakte trouwens geen reclame en/of een vergelijking.


    Als we kritiek hebben moeten we dit naar een crew lid sturen, right? Maar iedereen wil zijn zegje daarover doen, en als ik jou een PB stuur gaat niemand anders daar zijn mening op kunnen geven, ik zie dit een beetje als menings onderdrukking.


    @F,Ajeti:


    Geef aub. een beetje meer uitleg daarover, maar vermeld er wel geen namen bij.
    Ik zie geen probleem in de crew behalve lichte onderdrukking van onze mening.

  • Ik vindt persoonlijk ook dat mensen hun mening mogen uiten over een crew lid of de crew in het algemeen als dit op een onderbouwende en deftige manier wordt gezegd, het zit bij sommige duidelijk hoog en dit is misschien ook een gevolg van de activiteit in zekere zin.


    Laten we eens gehoor geven aan de personen die dit onderbouwend kunnen naar boven brengen i.p.v onze meningen te laten uiten via PB.


    Uiteraard moeten de meningen wel ergens voor vatbaar zijn en het probleem duidelijk beschrijven.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!