Ontslag Joshua

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • @allen hierboven: er zijn inderdaad meningsverschillen binnen het team, zoals in ieder ander team. Bepaalde zaken zijn niet gegaan zoals ze hoorden te gaan, maar daar wordt nu verandering in gebracht. Zodat jullie, als leden, hier niets van merken, of tenminste, niets negatiefs van merken. Daar doen we het uiteindelijk voor.


    Joshua: ik heb geen zin in moddergooien. Jij hebt je keuze gemaakt, wij hebben onze keuze gemaakt, en zo is het nu eenmaal. Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil. Ik hoop dat jij dat ook doet: houd de eer aan jezelf.


    Binnenkort kunnen jullie een mededeling verwachten over bijvoorbeeld de nieuwe teamindeling, die wij intern zullen oplossen. Dat wordt besproken in de eerstvolgende teammeeting.

  • Citaat van Lodewijk

    @allen hierboven: er zijn inderdaad meningsverschillen binnen het team, zoals in ieder ander team. Bepaalde zaken zijn niet gegaan zoals ze hoorden te gaan, maar daar wordt nu verandering in gebracht. Zodat jullie, als leden, hier niets van merken, of tenminste, niets negatiefs van merken. Daar doen we het uiteindelijk voor.


    Joshua: ik heb geen zin in moddergooien. Jij hebt je keuze gemaakt, wij hebben onze keuze gemaakt, en zo is het nu eenmaal. Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil. Ik hoop dat jij dat ook doet: houd de eer aan jezelf.


    Binnenkort kunnen jullie een mededeling verwachten over bijvoorbeeld de nieuwe teamindeling, die wij intern zullen oplossen. Dat wordt besproken in de eerstvolgende teammeeting.


    Hm, jij kan geen eens weten als ik een keuze heb gemaakt, ik heb namelijk geen keuze aan jouw verteld, ik mocht een ja of nee vraag beantwoorden en verder geen kritiek / meningen uiten. Het enigste wat ik er over kan zeggen dat ik het lachwekkend vond. 8-|

  • Erg dat je weggaat Joshua,
    Maar het is waar,
    De laatste tijd is CP heel hard veranderd.
    Je merkt ook dat de meeste leden zich keren tegen de crew.
    Hopelijk veranderd dit.


    Succes verder!

  • spijtig dat hij weg gaat maarja
    lol het enigste negatieve kanten die ik op cp tegenkom is dat er best veel luie mensen zijn (maar de meesten zijn ook kinderen,, pubers..) die dingen gratis willen omdat ze niet een budget hebbe van een 25+er en/of niet alles kunnen maar dat betekent niet dat het slecht is want cp is hier nou eenmaal om starters enzo verder te helpen.. maar meestal krijg je bij dit soort zaken.. van die negatieve reacties.. van ga eens googlen, ga dit of dat leren, gratis komen we niet ver mee.. maarja ik vind ook dat de internet wereld veel beter zou zijn als er meer hobbyisten zouden zijn dan echte zakenmannetjes.. sinds er dan veel meer lol is inplaats van geld geld geld (xD) maarja iedereen zijn mening en ik denk dat de meesten ook wel snappen wat ik bedoel.. anyway its a free world en je mag je mening uiten maar hou het gezellig! en niet afkraken want daar wordt niemand beter van ^o)


    nu terug naar joshua..,
    hopelijk kom je ooit als het weer goed begint te komen.. weer terug lekker helpen in de crew en proberen van cp de beste crime/games/scriptkiddies community haha te maken 8-| nog veel plezier verder wat je ook gaat doen :cheer:

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Een vertrek van een crewlid zal in de meeste gevallen geen directe impact hebben op de SEO prestaties. Wat dat betreft zal CP waarschijnlijk hetzelfde presteren. Dat er minder leden komen ligt denk ik minder aan het "moderating" team, maar meer aan de developing team en hoger.


    Maar het is wel jammer dat er een crewlid weggaat. Dat betekent minder support. Ik ken joshua niet goed dus heb geen idee.


    Maar ik vind het wel raar dit alles zoals ik het nu lees. Blijkbaar is er veel aan de hand maar er wordt gedaan alsof er niks is, althans, dat is wat ik nu zo zie.


    @h4xor, het is niet zo dat alles zakelijk is. Ik doe het veel dingen namelijk gratis. Het is meer zo dat mensen wel erg lui zijn en zelf niet eens op zoek gaan.



    Edit reactie, final comment van K.Rens:
    Joshua heeft van ons de kans gekregen om op een correcte manier uit het team te stappen.
    Als hij nu begint te preaten over 'Heil' en 'Yes sir' te praten, vind ik dit persoonlijk nog maar eens kinderachtig en zeer onvolwassen van hem.


    @ gewone leden: sorry dat jullie dit moeten zien.
    We luisteren wel degelijk naar onze crewleden.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!