Iphone 5

  • De Iphone 4 was heel veel.
    En die bezit veel functie's.
    Maar de Iphone 5 wordt volgens mij een nieuwe rage.
    Zelf heb ik alleen nog maar de foto's gezien.
    En ik ben bezig met een presentatie die deels daar over gaat.
    Als de Iphone 5 uit komt denk ik dat het maximaal drie weken in de spot lichten staat.
    Verder blijf ik kijken wanneer de Iphone 5 uit komt.
    Hopelijk in de eerste weken van oktober.

  • A.Bijlsma, ja natuurlijk. Heb hem nu naast me liggen (xD)


    Even serieus, dit is alleen nog bij apple bekend, er zijn wel al diverse uitgelekte foto's welke allemaal verschillen, sommige lijken op de galaxy II met htc combinatie, andere lijken weer heel veel op de iphone 4. Op 4 oktober weten we het met een beetje geluk :)

  • Iphone 5 alweer, wat gaat er nog nieuw worden ?
    Dus er komen wat extra knopjes op, ik snap best dat de iPod/iPhone heel succesvol is omdat het gewoon vanaf het begin goed gedaan is, maar om er zo lang mee door te gaan gaat vervelen.


    Kijk zelf daarom erg uit naar de nieuwe HTC, met kerst sowieso HTC halen met de leuke acties die ze dan hebben.

  • Citaat van A.Bijlsma

    Weten jullie al hoe de iPhone 5 eruit gaat zien?(a)



    Ik weet idd hoe die eruit ziet, wij krijgen 1 maand voor de release de foto's en de inkoop prijzen, dit in verband met het inkopen van de toestellen.(L)


    Maar de naam iPhone 5 krijgen ze nog niet.

  • Ik ben zeker benieuwd wat ze aankomende dinsdag allemaal gaan laten zien,
    maar ik ga hem zeker niet halen, aangezien ik aan het begin van dit jaar net een iPhone 4 heb aangeschaft met 2 jarig abonnement :P


    Verder ben ik ook zeer benieuwd of de Apple TV naar Nederland zal komen,
    Want dit is zeker een apparaatje wat ik graag langs mijn (nog te kopen :P) nieuwe televisie zie staan. maarjah heb nu nog zo'n vierkant klein beeldbuisje staan.
    Maar zolang dit oude beesje het nog doet, doet ie het :P

    Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans


    Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

  • Ik haal dit topic maar even omhoog. De nieuwe iPhone is vandaag aangekondigd. Het heet geen iPhone 5, maar iPhone 4[S]. En zal op 28 okt verkocht worden in ons Kikkerlandje. Hij lijkt precies op de iPhone 4. Maar de binnenkant is alleen veranderd met een betere batterij, 8 megapixel camera (full HD filmen 1080p) en een A5-processor.


    En Willem, volgens mij heb je gelogen. Want hij ziet er persies hetzelfde uit.

  • Gewoon bezeikerij, mensen die nu overstappen van de iPhone 4 naar de iPhone 4S doen dit alleen om een iets betere camera en een wat snellere processor.
    De software zelf blijft voor mij trager dan Android, hoe snelle processor ze er ook in douwen...

  • Citaat van iSilverStar

    Ik haal dit topic maar even omhoog. De nieuwe iPhone is vandaag aangekondigd. Het heet geen iPhone 5, maar iPhone 4[S]. En zal op 28 okt verkocht worden in ons Kikkerlandje. Hij lijkt precies op de iPhone 4. Maar de binnenkant is alleen veranderd met een betere batterij, 8 megapixel camera (full HD filmen 1080p) en een A5-processor.


    En Willem, volgens mij heb je gelogen. Want hij ziet er persies hetzelfde uit.



    Zeg ik dat het er anders uit ziet nee!


    quote uit me eigen bericht:


    Citaat

    Ik weet idd hoe die eruit ziet, wij krijgen 1 maand voor de release de foto's en de inkoop prijzen, dit in verband met het inkopen van de toestellen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!