gezocht designer

  • Geachte cpers,


    Ik ben opzoek naar een designer die een ontwerp voor me ingame kan maken het moet zoiets worden als me outgame.


    We hadden een perfecte designer enkel laat die niks meer van zich horen.


    Kan jij goed designen en ben je goed in designen en ontwerpen dan zijn we opzoek naar jou.


    Natuurlijk zullen wij je ervoor betalen voor het design.


    Enkel mag het design niet doorverkocht worden en/of weggeven aan andere omdat wij een unieke layout willen hebben die je niet vaak ziet.


    Hoop op reactie.

  • Jesse
    Pardon? Ik heb in het verleden één enkele layout geript, verder nooit, dit is dus een valse beschuldiging en in mijn ogen een waarschuwing waard, je kunt mensen niet zo beoordelen.


    Met vriendelijke groet,
    Cas van Dongen

  • @ jesse


    Je bent best wel lullige je kan ook gewoon zeggen leuk dat je er weer bent,
    trouwens ik heb al meederen layout's bij cas gekocht en ze zijn allenmaal 100% echt gemaakt.
    Mischien rip je zelf wel en probeer je het op iemand anders af te schuiven,of je denkt gelijk als er lorum impsum bla bla bla staat dat die dan geript is.

  • Citaat

    @ jesse


    Je bent best wel lullige je kan ook gewoon zeggen leuk dat je er weer bent,
    trouwens ik heb al meederen layout's bij cas gekocht en ze zijn allenmaal 100% echt gemaakt.
    Mischien rip je zelf wel en probeer je het op iemand anders af te schuiven,of je denkt gelijk als er lorum impsum bla bla bla staat dat die dan geript is.


    Jesse ript niets! maar als je een website wilt, pm me maar

  • Het betreft enkel op dit moment de ingame.


    Dit omdat mijn budget natuurlijk nu niet zo hoog is nadat mijn rekening is geplunderd zie mijn topic van bankpas scimming.


    @Killingdevil ik ben inderdaad niet geintreseerd wie er nou rip of niet rip zolang ze mijn layouts maar niet rippen dan kan ik boos worden.


    @iedereen bedankt voor het reageren graag zou ik van thjeu en Cass alvast een pb willen ontvangen met het bedrag wat ze vragen en hoelang het minimaal kan duren het designen slicen laat ik door een bedrijf doen waar wij een contract bij hebben.


    Citaat

    Mocht er iemand een design kan maken voor registreren en voor wachtwoord vergeten mag dat natuurlijk ook ik zal voor die 2 scripts 30 euro geven dit omdat die scripts eigenlijk klein zijn.


    Citaat

    Voor de ingame is de prijs te bespreken!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!