Beste osbanditi gebruikers
Ik raad jullie het af om het te gebruiken
Omdat er in een source een virus zit van de osbanditi versie
Ik wil hiermee niet de makers van afkraken maar het is echt zo vandaar dat ik een printscreen heb gemaakt
Beste osbanditi gebruikers
Ik raad jullie het af om het te gebruiken
Omdat er in een source een virus zit van de osbanditi versie
Ik wil hiermee niet de makers van afkraken maar het is echt zo vandaar dat ik een printscreen heb gemaakt
dit komt van jou site ?
en malware wordt niet zo verspreid , hackertje (xD)
Hier is echt geen sprake van!
Wij maken gewoon update's voor de source, en proberen ons best te doen!
Dit is niet mijn eigen site
En frenzo dit is ook geen aanval tegen jou maar bij mijn geeft die het aan als malware
Maar misschien komt het omdat avast heel gevoelig ervoor is
En Frenzo ik weet dat jij je best doet maar doe het niet al te veel heel veel mensen profiteren hiervan en later krijg je een schop onder je kont als dank voor het harde werken
(a)
Dit ligt 100% aan die site!!
+ Het is NIET OSBanditi, want ons logo staat er niet op!
Ligt duidelijk aan je PC/host/browser
Heb het zelf idd ook met verschillende tools gescanned maar niets gevonden. Check eerst eens je host, die zit waarschijnlijk vol met fouten.
Inderdaad!
Zie mijn (test) site:
http://osbanditi.co.cc
Draait op Antagonist van m'n vriend, en heeft geen problemen?!
Het is niet mijn site maar die van een andere gebruiker op criminalspoint.
Maar ik vroeg me al af waarom het in die site zat maar het kan dus gebeuren
saai, net of er virus online geactiveerd kan worden -,-''
Citaatsaai, net of er virus online geactiveerd kan worden -,-''
ja dat kan
Citaat
ja dat kan
Morellow heeft helemaal gelijk je hoeft niet persee iets te downloaden om een virus in je pc te krijgen er zijn ook backdoors..
Je zou het nog altijd moeten acepteren
want je moet altijd toestemming geven , maargoed.
geloof wat je geloven wilt zou ik zeggen.
ik heb nog geen problemen gekregen hoor. Ik werk met Mozilla, en opera om het spel te testen.
Citaatik heb nog geen problemen gekregen hoor. Ik werk met Mozilla, en opera om het spel te testen.
geloof me, het kan geen kwaad
ik ken frenzo en lars en ik weet 100% zeker dat hun niks met een virus te maken hebben of het erin hebben gestopt.
die mensen zullen misschien zelf wel wat aanpassingen gedaan hebben en daar zat misschien een connectie met die "jl.chura.pl/rc".
en anders zou ik 't ook niet weten.
Ok bedankt xtreempje voor de uitleg.
Ik had eerst die v3 versie, maar ik me daar niet mee bezig gehouden omdat hij er nogal slordig uit zag.
Maar die OS versie ziet er mooi uit. Alleen wat pagina's aanpassen voor die right_menu.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.06.09 23:41:27:
nog iets, heeft er iemand een idee van hoe ik een geluksrad moet maken voor de familie ?
Citaat
ja dat kan
haha vet droog xD maar dat kan idd maar dat ligt aan de site van die "icecold" hij had een topic aangemaakt met de vraag waar de nieuwe layout is en idd die site geeft ook bij mij een maleware aan maar dit heeft niks te maken met de osbanditi dit heeft met zijn host te maken of wat hij geupload heeft
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!