Updates
- Lodewijk
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Mijn favoriete kleuren. :cheer: Het zijn maar kleuren, zo kan je het ook bekijken..
-
Het is inderdaad minder profesioneel, maar het stoort me niet.
Snap jullie problemen niet echt.
:cheer: -
-
Ik vind de oude kleuren toch beter, vind ze beetje te opvallend nu
(Vooral die van Lodewijk)
-
@brokentrack: heb daar zo mijn redenen voor, maar het komst wat speelser over.
-
Citaat van brentvdh
@brokentrack: heb daar zo mijn redenen voor, maar het komst wat speelser over.
Je hebt dus geen argument om die bewering te ondersteunen.In dat geval, wat is dan het nut om dat te zeggen? Ze updaten iets en jij zegt dat het onprofessioneel is zonder te zeggen waarom. Daar heeft niemand wat aan.
-
Beste,
Ik ging verder op het "homo" verhaal. Daar hebben ze dan wel iets aan denk je?
Mvg,
Brent -
-
goed, ik denk dat er wel weer genoeg is gezegd over de kleurtjes. Zullen we het nu weer ergens anders over gaan hebben?
-
Nee, ik zou toch nog willen zeggen dat ik er ook niks tegen heb, maar dat ik gewoon commentaar geef.
Mag het?
Nu zal ik stoppen
-
-
[offtopic]Vanaf nu gaan we weer even stoppen met de kleuren.[/offtopic]
Zoals ik eerder in dit topic ook al heb gezecht om het verkoop gedeelte van webscripters.be(die tevens van k.rens is) in criminalspoint te implanteren is hier iemand het mee eens of oneens. -
ik vind de kleuren wel mooi lekker duidelijk zo toch(h)
-
jgdonleach: we zullen ons er even in verdiepen. Maar iets overnemen van WS zullen we niet doen, dan maken we zelf wel een eigen versie.
-
Ik zie ook dat er wat is veranderd aan de site, vind het niet echt mooi maarja. Wel een fout er staan wat spacie's in het typ vak.
-
jgdonleach,
Klopt dat heb ik ook. Koen is er druk mee bezig, er is een klein bugje, ook in de Ajax. -
-
Spaties in reageren veld werd gecorrigeerd.
Is door onze testing geglipt.
Ik denk dat de grootste reden om dit te doen was om de site nog sneller te doen laden - wat ook is gelukt.
Bovendien was de site voordien niet consistent.We gaan een aantal dagen afwachten om te kijken wat dit design doet en hopen dat jullie er ondertussen niet te veel last van ondervinden. :cheer:
Enjoy.
-
Zou dit niet mooier ogen?:
- Updates[xHTML]
- slice/base[REQ]
- Hulp contactformuli?[GAM]
- iCriminals[CHECK]
- Eerste layout - upd?[PHP/SQL]
- Gegevens ophalen[REQ]
- enz
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!