Updates

  • Hallo lieve leden,


    Het was de laatste tijd wat rumoerig binnen de crew, maar we hebben inmiddels allemaal weer de smaak te pakken. Zoals je al kunt zien aan de nieuwe bonte kleuren die wij allen hebben aangenomen, zitten we weer vol plezier en werken we weer keihard door aan CriminalsPoint.


    De updates van de laatste tijd op een rijtje:
    Team
    Naast de twee proefmoderators die we in ons team hebben ingelijfd hebben we nu ook een officiële programmeur in dienst genomen: Patrick. Hij heeft inmiddels een kek roze kleurtje, en dat betekent dat hij samen met mij programmeert aan de toekomst van CriminalsPoint. Patrick, van harte welkom!


    v4 back-end
    Wat jullie niet kunnen zien, is dat er achter de schermen flink wordt geknutseld aan de website. Een aantal taken van het team zijn nu makkelijker en overzichtelijker geworden. Dit komt ons werk ten goede, en uiteindelijk ook jullie dus!


    Dit zijn voorlopig de updates die we aan jullie willen/kunnen tonen.


    Mocht jij ideeën hebben die we in CP zouden kunnen verwerken, schroom niet om ze aan ons te laten weten! Dat kan via PB, maar liever in het 'Ontwikkeling CriminalsPoint'-forum. Bedankt!


    Ik en Patrick duiken nu weer in de code om andere mooie dingen te gaan maken.


    Namens het gehele CP-team,
    Lodewijk

  • Nu even een eerlijke reactie van mijn kant.


    Ik vind het net een gay site worden met dat roze, paars.


    Hoop dat iemand wat doet met mijn eerlijkheid.

  • jgdonleach: heb je iets tegen homo's? Wij als website namelijk niet, en ik als persoon al helemaal niet. En daarnaast: een kleur straalt niet uit op welke seksuele geaardheid wij ons zouden richten. Dat is wel heel erg vergezocht.

  • Proficiat voor het team dat aan deze updates werkt, want ik denk niet dat het van vandaag op morgen gedaan is hé?
    En jgdonleach, nu ook niet overdrijven he, ten eerste is een beetje kleur wat beter, en ten tweede homo's zijn ook gewone mensen zoals jou en iedereen hier, je moet niet kijken naar de seksuele geaardheid zoals Lodewijk al zegt.

  • jgdonleach: ik snap sowieso niet waarom de kleuren roze en paars met homo's verbinden. Ik zie zelden een homo die deze kleuren aan heeft namelijk. ;) Verder zijn wij ook niet tegen homo's zoals Lodewijk al zei, wij heten ze hier van harte welkom.


    Verder, de kleuren zijn er meer gekomen om meer onderscheid te zien, het knalt er nu wat meer uit en het vrolijkt de boel op.

  • Ik zou de header wat opvrolijken en misschien een optie om hier op criminalspoint een online portomoneé te beheren waarmee je bv. tegen betaling van een klein bedrag je topic kan bumpen of zo naar elkaar kan betalen.

  • Header: Goed ;) De huidige vind ik toch maar een beetje saai.
    Betaalsysteem: Misschien is het betalen voor het bumpen wat overdreven. Maar een online portomonee vind ik wel een leuk idee.


    Stof tot nadenken dus.

  • @iedereen die het tegen mij heeft
    Ik heb niks tegen homo's maar als je een website hebt met grijs en blauw en dan roze en paars erin past dat past gewoon niet. Er zijn zoveel andere kleuren. Groen, rood etc.


    Als idee: Het verkoop gedeelte van webscripters implanteren in criminalspoint. Zo kan je source's via de website afhandelen en het geld terug geven als ze de source niet goed vinden.

  • Citaat van jgdonleach

    @iedereen die het tegen mij heeft
    Ik heb niks tegen homo's maar als je een website hebt met grijs en blauw en dan roze en paars erin past dat past gewoon niet. Er zijn zoveel andere kleuren. Groen, rood etc.


    Als idee: Het verkoop gedeelte van webscripters implanteren in criminalspoint. Zo kan je source's via de website afhandelen en het geld terug geven als ze de source niet goed vinden.


    Waarom past dat "gewoon" niet?

  • Citaat van rickvbeek

    Ik ben het met gerben eens.
    Maar ik vind het geen homo kleuren, Het geeft een hele kinderachtige uitstraling.


    Dan is de website toch naar het niveau van de meeste :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!