Bedankt iedereen en Luc ook succes, we gaan het helemaal maken.

De uitslag is nabij..
-
-
-
Lars, je bent er nog niet hoor, eerst die 2 weken maar goed werk leveren :piraat:
-
Allebei veel succes!
-
Veel succes Luc & Lars!
-
-
Succes...
-
Veel succes!
-
Gefeliciteerd!
-
Succes beiden! Jullie hebben mijn steun
-
Luc zie ik wel als een goede moderator.
Lars red het toch niet( is het niet vandaag is het wel morgen of volgende maand.)
-
Citaat van sloosmedia
Luc zie ik wel als een goede moderator.
Lars red het toch niet( is het niet vandaag is het wel morgen of volgende maand.)
Ook altijd nog interessant om te weten is, waarom? -
Proficiat aan beide.
(ik hoop dat er strenger opgetreden gaat worden tegen offtopic reacties) -
[offtopic] brentvdh moet het wel echt offtopic zijn en niet wat te maken hebben met het topic. Oftewel wat jij zegt is geen offtopic. Maar wat ik nu typ wel, daarom ff in de ot tags.[/offtopic]
Ik denk persoonlijk dat luc meer kans van slagen heeft, dit ook omdat lars al een keer vaker mod is geweest en toen ook weg is gegaan of ontslagen is.
-
Er wordt niet gekeken wie er al eens eerder was of niet, Lars heeft een 2e kans gehad en die verdiend hij. Bovendien is hij heel erg behulpzaam.
Verder iedereen bedankt voor het vertrouwen. De crew treedt BTW altijd al hard op tegen offtopic, dus hier zal niet veel aan veranderen. Want we willen niet te streng zijn. Jullie maken samen met ons de community, als wij te streng zijn wordt het niet leuker voor ons maar ook zeker niet leuker voor jullie.
-
Dat men een 2e kans kan krijgen, prima. Maar hoe kan worden gegarandeerd dat het niet nog een keer gebeurd?
-
Garanderen dat iets niet nog een keer kan gebeuren dat kun je in het leven nooit. Maar, we vertrouwen op het goede woord en motivatie plan van L.Groot dat ook hij zijn beste beentje voor zal zetten net als ieder crewlid voor jullie doet.
Wij als crew zijn dag in dag uit bezig om alles op CriminalsPoint draaiende te houden en dit ook op een vrolijke en sfeer volle manier. De 2 nieuwe moderators paste waarschijnlijk het best in dit plan dankzij hun motivatie, ervaringen enz..
-
@ Lars
Ik wens jou wel succes want iedereen heeft tenslotte recht op een tweede kans.
Zo zou het ook met de ban punten moeten zijn dat als je goed gedrag hebt dat je banpunten verminderd worden. Want tenslotte heeft iedereen recht op een tweed kan, of je een crewlid bent of niet. Sorry voor offtopic maar reageer op een tweed kans.
PS, Lars ik wens je succes. Ik geloof wel dat je het kan. -
insgelijks iedereen verdiend een tweede kans zo hoort het te zijn !(h)
-
Daan, blij dat je zoon positieve insteek hebt en mensen daadwerkelijk meerdere kansen kunt gunnen. Maar, ook wij van CriminalsPoint gunnen de leden een 2e kans dat wanneer er langere tijd geen banpunten of overtreding worden begaan dat automatisch je ban totaal -1 zal gaan. [offtopic](tenzij dit systeem al weer weg is??))[/offtopic]
-
@ R.Jipping
Dat is mooi om te horen. En verder wens ik de hele crew veel succes. Jullie doen je werk uitstekend en ga vooral zo door.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!