Wilders wil moslims eruit zetten.

• Citaat

Niels
    Dat zal niet alleen Rotterdam en Amsterdam zijn er zullen wel meerdere zijn.
    Tevens vind ik die reactie erboven ook nergens op slaan, hij is moslim en dus?
    Hij heeft het over Criminele moslims dus niet ALLE moslims lees keer iets door voordat je argument geeft ;)

Ik zeg gewoon dat hij de ballen niet had om iets te doen. Tevens praat ik ook over het criminele gedeelte kijk hier voor wat meer informatie:
    http://www.nu.nl/algemeen/2001…nse-mannen-rotterdam.html

• Als jij hem ziet op straat doe je geen fuck omdat je waarschijnlijk 13 jaar bent en, niet boven zijn knie uit kan schoppen, daar buiten zou dat een reden zijn om je de eu uit te smijten Judge.

Wilders zegt zoveel zolang hij niet te veel macht krijgt hoeft niemand zich daar zorgen om te maken.

• Pas op om je mening hier te uiten, laat het niet te racistisch worden ;).

Waar het op slaat, Wilders .. daar SLAAT het op, nee, eerst gaat ie door die film de boel forceren en nog eens onduidelijker maken en daarna wil hij ze het land uit. Leuke politieker is dat 8-).

Hij profiteert van zijn status.
    Toen de boel opkwam van die film zat ik lekker in Turkije TV te kijken en ja .. die zever kwam daar ineens op, de eerste keer dat ik hem hoorde.. zijn toon en mening sloeg nergens op en leek zo "hehe, ik wel alle moslims eruit, trek jullie plan maar..".

Misdadigers dat kan ik begrijpen, maar uit het land ? Wat nu als ze hier geboren zijn, ook maar meteen het land uit :hmm: , hij moet echt eens nadenken voor hij zoiets allemaal zegt echt waar..

• zie je 13 jaar en al zo een taalgebruik / crimineel.

dit zegt echt iets over jou/jullie.
    waarom zorgen dat die niet jarig is ?

in jou land mag je geen mening geven.
    maar hier mogen we dat wel en jammer als jou dat niet bevalt.

En PVV , wordt de grootste partij , iedereen stemt op ze zowel jongeren als ouderen.

Ga maar allemaal weg , maar Ali B mag blijven (xD)(xD)(xD)(xD)

• Citaat

Ga maar allemaal weg , maar Ali B mag blijven (xD)(xD)(xD)(xD)

Ali B mag er ook wel uitgezet worden. Waarom: Omdat hij ook ooit uitschot van de samenleving was en nu als troetel marokaan of hoe het ook moge heten zich daar een beetje vanaf probeert te zetten.

Ik ben het wel eens dat criminelen die vaker delicten hebben gepleegd mogen worden teruggestuurd maar dit geld ook voor fop negers (blanken die zich als rapper voordoen en in zulke lompe kleding rond waggelen omdat ook hun ene voet niet meer functioneert waardoor ze nog al heen en weer slingeren tijdens het lopen). Laat hun ook maar worden overgeplaatst naar een land vanwaar hun denken zich thuis te voelen.

jet-li
    Je wordt dan echt niet zomaar het land uitgezet. Lijkt me alleen als er genoeg bewijs tegen jou kan worden geleverd. Tevens zijn er al eerder mensen uitgezet omdat ze vaker delicten hadden gepleegd he dus dit is niet zo'n vreemd idee :)

• Kijk dat slaagt dus op nergens, waar onderbouw je je reactie mee. Zoals iedereen stemt op PVV ?
    Mensen zoals Joey Kindt(http://www.geenstijl.nl/mt/arc…atsig_wildersadeptje.html) stemmen hier inderdaad op..

Dit forum is niet om je racistische mening te uiten, maar om je mening te delen, omdat 1,2,3 marokanen iets verkeerd doen, worden jullie maar racist ..

En dan ga je ineens Ali B hier houden ? Misschien heeft ie ook wel een straf blad .. dus dan spreek je jezelf wel zwaar tegen.

• Citaat

Ali B mag er ook wel uitgezet worden. Waarom: Omdat hij ook ooit uitschot van de samenleving was en nu als troetel marokaan of hoe het ook moge heten zich daar een beetje vanaf probeert te zetten.

Ik ben het wel eens dat criminelen die vaker delicten hebben gepleegd mogen worden teruggestuurd maar dit geld ook voor fop negers (blanken die zich als rapper voordoen en in zulke lompe kleding rond waggelen omdat ook hun ene voet niet meer functioneert waardoor ze nog al heen en weer slingeren tijdens het lopen). Laat hun ook maar worden overgeplaatst naar een land vanwaar hun denken zich thuis te voelen.

jet-li
    Je wordt dan echt niet zomaar het land uitgezet. Lijkt me alleen als er genoeg bewijs tegen jou kan worden geleverd. Tevens zijn er al eerder mensen uitgezet omdat ze vaker delicten hadden gepleegd he dus dit is niet zo'n vreemd idee :)

Waar slaat het op dat mensen in 'fopneger' kleding er dan ook opeens uit gezet moeten worden. Heeft niets met dit onderwerp te maken volgens mij

• Ga nu niet jan peter balkenende erbij halen, dat is de grootste klojo die we ooit gehad hebben..

Denk je dat ie is leiderschap gaat tonen, DOET IE HET NOG NIET !!!

Onze politiek is gewoon waardeloos, extreem links doet geen flikker en heeft alle macht, extreem rechts gaat er een teringzooi van maken zodra ze die macht hebben, en in het midden krijgt geen f*k omdat alle stemmen naar de uitersten gaan.

Dit is waar, kunnen we niet omheen...
    We zullen maar gewoon moeten afwachten op de volgende verkiezing.
    Hopelijk is jan peter potter dan weg en kunnen we is een leider figuur daar in die kamer neerzetten.
    Als het wilders dan is, het zei zo, hij doet tenminste nog iets.8-)

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• Als hij een strafblad had had hij waarschijnlijk nooit zo dicht bij de koningin mogen komen wel? Ik heb op het VMBO genoeg gezien om achter mijn mening te staan er daar ook te blijven maar daar draait het niet om. Tevens is er meer dan marokanen maar dat zal vast wel racistisch klinken. Ik heb ook gestemt op de PVV maar niet omdat ik een racist ben maar om hun standpunten. Tevens zal een land zoals Turkije (een van hun standpunten) niet in de Europese Unie mogen komen (misschien veranderd dat in de toekomst) aangezien hun vrouwen minachten terwijl ik juist voor gelijkheid ben van geslachten (klinkt misschien vreemd uit de mond van een jongen maar boeiend) maar het is wel zo. Tevens is er in de buitenlandse culturen iets als bloedwraak wat voor mij sowieso al iets "not done" is. Of iemand stenigen omdat hij/zij homo is o.i.d..

Hoop dat ik een punt maak hier.

PS: Ik ben niet over Ali B begonnen kijk maar naar de berichten ervoor. Dat jij ervan houd en daarom. En oh ja volgende keer dat je mij met die vetzak Joey Kindt vergelijkt maak ik er wel een probleem van.

• Het klinkt hard maar hij heeft wel gelijk.

Ik ben niet racistisch en heb ook vrienden van het buitenland. Het is enkel het krapul dat ik niet kan uitstaan. Wij betalen belastingen om hun brood te geven in de gevangenis. Het zou gewoon over heel de wereld geldig moeten zijn. Misdoe je iets word je terug naar je eigen land gestuurt. Ook als wij dus iets verkeerd doen in een ander land.

Weet niet hoe jullie erover denken en heb hier ook niet alle reacties gelezen maar dit is mijn mening.

• Daar zit een deel van het probleem wel in...

Zo zijn die mensen, niet als in ze zijn slecht, maar dat is gewoon hun godsdienst en cultuur. ( eigenlijk vind ik dat best wel vaag en gevaarlijk van niet westerse landen, de cultuur is zowat gelijk aan de godsdienst ).

Zo stelt de koran allemaal dat mannen beter zijn dan vrouwen, je iemand mag vermoorden en allemaal andere vage dingen.
    Wat mij wel tot het denken heeft gezet, waarom staat er in de koran dat joden gelijk zijn aan honden, en alle christenen gewoon slecht zijn.
    maar volgens mij dwaalt dit weer af van het onderwerp ^^.

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• Citaat

In deze staafdiagram zie je duidelijk dat allochtonen vaker een misdaad plegen dat autochtonen.

ik vind dat ie geen gelijk heeft.
    niemand wil ze om mee te werken (omdat SOMMIGE stelen) dus ze hebben geen werk daarom moeten ze om aan geld te geraken stelen...
    Das dus een kettingeffect (ofzoiets) het word steeds erger.

Ik heb ergens gelezen dat als ze verwachten dat je iets doet je dat ook sneller gaat doen, in dit geval dus stelen.

En ik vind dat ie dan maar in Nederland moet blijven met z'n idee. Maarja in belgië is er ook zo'n partij alleen ietsje minder racistisch
    en ik vind ook dat de moslims de europeanen dan mogen buitengooien. Zij mogen niet in ons land wij niet in hun land

• Het is een beetje omgekeerde wereld. Hun zijn blij als ze lekker gratis in de gevangenis mogen eten en als wij in het buitenland vast zitten vinden we dat balen. Wij willen liever weg, hun blijven.

• Weet je wat eigenlijk ook wel een leuk idee is ?
    (het zelfde als wat de turken,marokanen enz.)
    Als wij alle echte nederlanders eens naar maroko of turkije gaan, en we gaan daar wonen kijken wat er dan gebeurt.
    Er zijn wel zat voordelen zoals:
    Het is er vaker leker weer.
    Het is groter kwa oppervlakte.
    En nog de belangrijkste dan kunnen we eens kijken wat hun doen in onze situatie.

P.S. een nadeel is wel als alle buitenlanders weg gaan wat moeten we dan met al die legen huizen ?
    Kijk eens in Den haag,Rotterdan,Amsterdam bijna alleen maar schotels nou dat zegt genoeg denk ik.

• Er was laatst ook iets dat de helft van de marokanen zich gediscrimineerd voelt in Nederland (op Internet voornamelijk) maar hoe vaak hoor je wel niet iets als kaaskop of zo. Tenminste raak op school wel eens in een conflict met een allochtoon en dan hoor je zulke dingen wel voorbij komen evenals bepaalde ziektes wat voor sommigen gewoon een stopwoord is geworden (doen fop negers vaak ook). Ik zeg hiermee niet dat Nederlanders niet minder schelden maar op het gebied van ziektes is het na mijn mening een stuk lager, evenals dat allochtonen relatief snel op de teentjes getrapt zijn wat voornamelijk leid tot een of andere ruzie.

Tevens ik heb respect voor ieder die mij respecteert maar heb in me 19 jarig bestaande leven van een paar allochtonen maar een respect gekregen. Op het VMBO bijvoorbeeld niemand aangezien ze daar soms met 5 of 6 man op 1 gingen omdat ze het wel "leuk" vonden.

• Het ergste is dan nog dat wij betalen voor hun onderdak! Terwijl onze bloedeigen daklozen geen dak onder hun hoofd hebben.

In Nederland zijn de gevangenissen nog lang niet zo overbevolkt als hier in België. Onze eigen burgers moeten met dubbel zoveel in een cel doordat er van die buitenlanders het zo goed hebben en lekker in de gevangenis blijven.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!