Offtopic reacties in verkooptopics

  • Beste leden van CP,


    Het is gebleken dat wij ditmaal strenger zullen worden in verkoop topics. De laatste tijd blijkt dat iedereen zomaar zijn zegje wil doen in zo'n topic terwijl dit NIET de bedoeling is.


    Als je echt wil bieden of een goede vraag hebt aan de topicstarter mag dat geplaatst worden. Beschuldigingen, oplichterij e.d. moet je ten alle tijden melden bij een crewlid en niet in het topic zelf!


    Wanneer de topicstarter werkelijk een oplichter is kan hij sowieso een strafpunt verwachten, en wordt zijn topic direct gesloten.


    Ook zullen wij nu beter opletten bij verkooptopics, en dreigen we niet meer met een strafpunt maar zal deze direct worden gegeven wanneer de reactie nergens op slaat of volledig offtopic gaat en geen meerwaarde biedt voor de topic.


    Ook wordt er verwacht dat de TS zijn buynow e.d. normaal houdt , dus echt wat het waard is en niet er meters boven uit. Want daarom komen er ook veel offtopic reacties bij!


    Mocht je nog vragen hebben kun je deze via PB of in dit topic stellen.


    Deze dingen worden vanaf nu dus extra in de gaten gehouden.


    Met vriendelijke groeten,


    Het CP crewteam

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik vind dat iemand wel zijn mening mag geven hoor.. Ook is het erg dom een fraudeer een waarschuwing te geve; bannen die hap! Ik hoef geen oplichters hier op CP.


    Wel beter deze aanpak ;).

  • Je moet het niet bekijken als nieuwe regels, het is meer een toelichting, zodat jullie weten dat offtopic reacties niet thuishoren in een verkoop topic.


    Darsstar edit: ik heb een klein probleem met deze uitspraak, er horen NERGENS op dit forum offtopic reacties thuis.

  • Ik vind het soms slecht.
    Als er een layout verkoopt word, mag je toch gerust zeggen tegen de topicstarter dat het lelijk is en hij beter rood of zwart ofzo gebruikt?
    Dat gaat toch over dat onderwerp, en daarmee kan zijn layout meer waard worden? Niet?

  • fout!
    als iemand zulke reacties had gewild had die persoon het in de check categorie moeten posten...
    de verkoop categorie is om dingen te verkopen, niet om commentaar te geven op wat die persoon wilt verkopen, daar hebben we dus al een categorie voor!

  • Dit is waar, maar dan kunnen de andere leden hun mening over de nieuwe kleuren niet geven. Wat zij vinden en dergelijke.


    Dat de echte offtopic reacties eraf gesmeten worden en bestraft worden zoals; "Wat een mooi weertje hé!" begrijp ik.


    Maarja, het is jullie keuze hé! :cheer:

  • Oké ik sluit dit even voordat we hier ook offtopic gaan. Deze keuze is gemaakt door de crew en de gehele crew staat hierachter dus wen er maar aan :)


    :slotje:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!