Eindhoven of A'dam liggen centraal
CP meeting
-
-
-
Laten we morgen 13:00 uur de top 3 pakken, en de volgende dag om 12:00 word beslist uit die top 3 welke het word!
-
lol.. zou je niet eerst eens kijken wie er uberhaupt interesse in heeft?
-
Amsterdam ligt centraal (xD)
best grap van dit jaar hahahaha
niet dus is 4 uur met ov voor mij...
en voor iemand uit belgië nog langer -
Nee(c), eerst de plek weten, dan kijken wie voor die locatie in aanmerking komen!
-
Waar is Rotterdam?:P van ze lang zal ze leven niet dat ik in amsterdam kom:P
-
Gestemd, woon zelf in Friesland.
-
Rotterdam ligt redelijk centraal voor be/nl xD
-
Ik mis Den Haag als optie? Is toch wel de mooiste stad...
-
Mischien moeten we eerst een vergelijking maken van locatie + afkomst mensen die willen komen.
We kunnen het wel allemaal eens zijn over amsterdam of groningen, maar als er bijna alleen maar mensen vanuit brabant of vlaamderen willen komen is dat niet erg praktisch.
-
Ik wil best komen.
Maar wil meer info van wie er komen.
leeftijd,intresses,echte naam.Zodat ik niet aan de bar zit met 7 jongens van 11 xd.
Amsterdam lijkt mij de beste/leukste oplossing 8-|
Maar zet mij er maar bij. :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer: -
FINAL!
-
Niet echt interesse om naar die plaatsen te gaan, dus schrijf me maar af.
-
Ziezo, even het topic wat opgeschoond.
22 reacties zijn verwijderd, allemaal offtopic.Reactie op een reactie, maar het voegt eigenlijks niets toe aan het topic:D
Ben benieuwd waar het word gehouden, en of het een grote opkomst zou zijn(h)
-
MISSCHIEN dat ik langs zou komen als het in Amsterdam is, aangezien ik daar/hier nu door door de weeks woon.
-
Alle 3 de steden zijn voor mij niet onbereikbaar maar ik kan voorstellen dat het voor sommige mensen wel is. Groningen en Amsterdam vallen zoizo al bijna af voor de belgen.
En Eindhoven misschien weer voor de groningers wat is er gebeurd met utrecht? en Den Bosch en Tilburg dat vond ik goede steden voor een meeting.
-
eindhoven komt van deze 3 het best naar voren maar zelfs dan is het nog geen superlocatie haha xD
-
Citaat van stan
Alle 3 de steden zijn voor mij niet onbereikbaar maar ik kan voorstellen dat het voor sommige mensen wel is. Groningen en Amsterdam vallen zoizo al bijna af voor de belgen.
En Eindhoven misschien weer voor de groningers wat is er gebeurd met utrecht? en Den Bosch en Tilburg dat vond ik goede steden voor een meeting.
Is meer gekeken naar stemgedrag dan de plek zelf, wat eigenlijk best raar is. -
Groningen word het.
-
Slecht idee. Voor iedereen die lager dan de lijn van Amsterdam-Arnhem woont, zijn de reiskosten erg hoog. Vraag me af waarom er niet iets centraals is gekozen als Utrecht. Makkelijk te bereizen voor zowel Nederlanders als Belgen. Goed knooppunt, centraal, veel te doen.
Anyway, succes met de organisatie ervan! Ik verwacht niet dat ik kom, en anders laat ik het nog wel weten
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!