Beste CP'ers,
Ik ben van plan de Banditi source volledig unbugged/omgebouwd te maken. Dit wil ik doen met mensen van CP!
Nadat Lars begonnen is met de Vendetta source, leek het mij een leuk idee om aan banditi een nieuwe start te maken. Vroeger zijn er al vele mensen mee bezig geweest, maar laten wij het nu eens goed doorzetten, en straks een compleet omgebouwde Banditi hebben!
Wat gaat er gebeuren:
1. We kijken welke mensen geinteresseerd zijn mee te helpen (scripters / 1 slicer).
2. We organiseren een ware "Webdesign 4 Banditi" contest.
3. Het beste design word d.m.v. een poll gekozen, en gebruikt.
4. De fouten mogen verteld gaan worden op dit topic / Inclusief eventuele unbugged scripts die geplaatst mogen worden.
5. Het "comite" om het zo maar even te noemen, upload het script, en gaan de scripts/fouten verbeteren die vermeld zijn op dit topic!
Let op: We uploaden de website al online, zodat heel CP kan meekijken hoever we er mee zijn.
6. Wanneer het grootste gedeelte van het unbuggen is gedaan, word de winnaar van "Webdesign 4 Banditi" benaderd om zijn design in .psd formaat in te leveren.
7. De gekozen slicer ( stap 1 ) word gevraagd het design te slicen.
8. De scripters bouwen de layout in de al unbugde banditi source in.
9. De unbugde banditi-source word geupload hier op CP!:cheer:
Zoals hierboven staat vermeld ben ik het van plan met de mederwerkers aan te pakken.
Het comité:
- Svenow
- ......
- ......
- ......
Slicer voor het project:
- ......
Wanneer je geinteresseerd bent voor een plaats, dien je een PB te sturen naar SvenB
Laten we beginnen met de eerste reacties van de opzet van het project! Brand los, en praat! Aanmelden kan ook via de PB!
Met vriendelijke groeten,
SvenB:D
Joshua: categorie veranderd.