Deze actie is alleen geldig op CriminalsPoint. Code's mogen alleen gebruikt worden door leden van Criminalspoint!. Wij controleren dit!
Met toestemming van: K.rens
SVG Hosting heeft besloten het dataverkeer te verhogen!
Beste, leden.
Ik ben momenteel druk bezig met mijn website, en om in een goede sfeer te starten wil ik graag een leuke actie houden voor de leden van CriminalsPoint.
Deze actie is door SVG Hosting opgericht zodat mensen ideaal, en goedkoop een hostingpakket kunnen krijgen zodat hun site zelf online kan. Tevens bieden wij ook nog is support aan.
Welk Support leveren wij?
CMS Installatie
Website Installatie
Kleine fouten oplossen.
Alle prijzen zijn incl. BTW.
DE ACTIE!!
--------------------------
Basis Pakket
1 Domeinnaam (Inbegrepen in prijs!)
25000 MB Dataverkeer (p/m)
2500 MB Schijfruimte (2,5GB)
999 Mailboxen
Unlimited MySQL
ControlPanel: DirectAdmin
Prijs: €35,00
Prijs CP leden: €22,50
*Code: 887F34aab3
Medium Pakket
1 Domeinnaam (Inbegrepen in prijs!)
35000 MB dataverkeer (p/m)
5000 MB Schijfruimte (5GB)
999 Mailboxen
Unlimited MySQL
Prijs: €45,00
Prijs CP leden: €32,50
**Code: 33Jk87pM
Premium Pakket
2 Domeinnamen (Inbegrepen in prijs!)
45000 MB Dataverkeerd (p/m)
8000 MB Schijfruimte (8GB)
999 Mailboxen
Unlimited MySQL
Prijs: €55,00
Prijs CP leden: €42,50
***Code: 3358gjs56
Deze actie is geldig t/m 1 juli 2009'
Wij bieden ook 24/7 support aan voor onze klanten. Dit houdt dus in dat wij klaar staan voor al uw vragen of overige informatie die u wilt weten. Voor een prijs van €2,50 (p/m)!!
Op al onze actie's en pakketten etc, zijn de algemene voorwaarden van SVG Hosting van toepassing.
Let OP!! In de algemene voorwaarden staat vermeld dat er geen criminals site's mogen gehost worden. De regel is op non-actief gesteld!. U mag dus gewoon uw criminals site hosten bij ons.
Legenda:
* Dit is de code voor het basis pakket, vergeet deze niet in te vullen tijdens uw bestelling.
** Dit is de code voor het medium pakket, vergeet deze niet in te vullen tijdens uw bestelling.
*** Dit is de code voor het premium pakket, vergeet deze niet in te vullen tijdens uw bestelling.