Home pagina

  • Beste Criminalspoint leden,


    Ik ben bezig met een update voor de voorpagina. Deze update houd in dat de beste topic's worden 'gehighlight', en daarmee, met een klein stukje tekst, op de voorpagina komen te staan.


    Omdat de voorpagina een handige pagina moet zijn waarop je snel het laatste nieuws en andere handigheidjes moet kunnen vinden, wil ik jullie vragen om ideeën.


    Hebben jullie nog ideeën, specifiek voor de voorpagina, die wij zouden kunnen uitwerken?


    Ik ben benieuwd!

  • doe net als laatste topics ook aparte kolom in menu maken voor beste topics, is denk ik wel handig

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Nee, doe iets wat nog niet gedaan is, zou ook leuk zijn om bijvoorbeeld de laatste artikelen downloads e.d. Op de homepagina samen met de laatste topics weer te geven, dan wordt er meschien ook door de leden meer aan de artikelen gedaan en downloads want die zijn nu wat zwakjes.

  • onderaan de pagina van http://kernelerror.net/
    Die sphere, zoiets zou echt zooo vet zijn om daarin dan bijv de topic titels te zetten...
    Is wel uniek ^^, ( ja zoiets hebben hun ook al, maar ben je het ooit verder tegengekomen ? )

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Citaat

    Nee, doe iets wat nog niet gedaan is, zou ook leuk zijn om bijvoorbeeld de laatste artikelen downloads e.d. Op de homepagina samen met de laatste topics weer te geven, dan wordt er meschien ook door de leden meer aan de artikelen gedaan en downloads want die zijn nu wat zwakjes.


    Thank you very much, I really don´t get very well deutsch, but i really apreciate the gesture!


    Bacho - Kernel Error Admin

  • Misschien iets heel handigs, onder de nieuwsberichten zo'n menu waar alle forums instaan, want nu moet je eerst nog klikken op forum en dan pas kun je alle forums zien.


    Zou vele handiger zijn voor mij :).

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!