Fijne Feestdagen & een gezond 2011

• Beste CP-ers,

Nog even en dan is het zover de feestdagen, wat doen wij zoal tijdens de feestdagen de 1 gaan flink drinken de ander gaat gourmette en de ander gaat kerst vieren met ze vrienden.

Voor de mensen die flink gaan drinken, pas op voordat je het weet ligt je in de bosjes of bij een persoon in bed omdat je dronken ben.
    Ik zelf ga tijdens de feestdagen uiteten met me familie en stand by dus echt kerst vieren is het niet.

Wat gaan jullie tijdens de kerst doen?

Wel 1 tip!
    Geniet maar drink met mate en stunt niet met vuurwerk.

Hopend jullie in 2011 ook weer terug te zien, en dat jullie allemaal weer kunnen typen met 8 vingers & 2 duimen :P

Wij willen jullie namens het complete team Fijne feestdagen en een lekker en gezond 2011 toe.

Met vriendelijke groet,
    Willem

• ik ga me auto lekker aan de kant late staan met kerst en nieuwjaar:) ga eens lekker uit de bol lekker nuchter knalle met me vuurwerk en erna me ladder zat drinken en toch feeste maar we belle wel een taxi:p

voor de veilige mensen een leuke kerst en nieuwjaar toegewest:)
    voor de onveilige mensen die zullen geen leuke kerst nieuwjaar meemake:p

waarom slecht praten over buitelanders hun taal en hun afkomst.
    waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

• met nieuwjaar ga ik werken tot 3 u ongeveer en daarna naar men vriendin en de dag erop weer werken xD
    het leven in de horeca...

prettige feestdagen :piraat:

msi wind u 100 netbook/ dual boot/ macosx / win 7 ultimate / 2GB ram / 640 gb hd / capacitive multitouch touchscreen / 24%oc :piraat: next: tablet pc er van maken:p

• 8 vingers en 2 duimen ook goed? :D

Verder zal ik wel uitkijken, ga lekker zuipen met me vriendin.
    De kids zijn naar oma toe, dus we kunnen eens een keer lekker los gaan (tis lang geleden)...

Verder iedereen een fijne feestdagen.

Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

• Ik doe weer het zelfde rondje als vorigejaar.

geen vuurwerk kopen, maar wel verkoopen, en gewoon jezelf naar de tering zuipe tot je erbij neervalt, en dan kotsen, en dan weer doorzuipe (A).

Verder wens ik iedereen fijne feestdagen & een goede jaarwisseling.

:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:

Project DownTownMafia.nl 45%

[offtopic]Heb je wel eens dit & dan weer dat & dan weer zus & dan weer zo, OH OH OH (A)[/offtopic]

• nou ik weet zeker die dag word ik zekers niet wakker in me eigen bed

vorig jaar voor me deur dit jaar zie ik wel waar ik wakker word

maar ik ga met de crew van de club lekker vuurwerk afsteken en helemaal naar de tering zuipen

ow ja en niet te vergeten
    ik wens ik iedereen fijne feestdagen & een goede jaarwisseling(a)

en voor de feestbeesten niet te beestachtig gaan doen met de meiden :cheer:(xD)

• Vergeet dit niet: 2 oren, 1 neus, 2 ogen, 1 mond, weetikveel hoeveel tanden, 10 tenen, 2 benen, 2 armen, 1 hoofd, 1 buik. Dat was het wel denk ik, mocht ik iets vergeten zijn dat ook dus.

Edit:
    1 dikke darm, 1 dunnen Darm, 1 rug, 1 nek

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!