Crimesource v1.2

  • En, maclover, hoelang is het al wachten op V1.4?
    Toen ik nog mod was (greavy) werd er ook al gezegd: komt zo spoedig mogelijk, en is er nog steeds niet..
    btw, de reden van niet-mod wat Ray ging zeggen, klopte voor geen bal.. Ik verkocht de CS source niet..

  • Hoe kan ik zorgen dat als ik iets in typt enkel op enter hoeft te drukken , dus niet elke keer zeg! aanklikken..


    PHP
    </script>
    <input type="hidden" id="name" name="name" style="width: 600px;" maxlength="256" value="Made by Jmserver.nl"/>
    <div id="chatwindow" style="display:block; width: 600px; height: 400px; overflow: scroll;">
        Bezig met Laden...</div><br/>
    <input type="text" id="chattext" name="chattext" onKeyPress="check_enter(event);hasvalue(this.value);" onChange="hasvalue(this.value);" maxlength="256" style="width: 548px; "/>
    <input type="submit" id="submitbutton" onMouseDown="javascript: say(document.getElementById('chattext').value);document.getElementById('chattext').value = '';" value="Zeg!" style="width:40px; " disabled />
    <script>
        update()
    </script>
  • Citaat

    En, maclover, hoelang is het al wachten op V1.4?
    Toen ik nog mod was (greavy) werd er ook al gezegd: komt zo spoedig mogelijk, en is er nog steeds niet..
    btw, de reden van niet-mod wat Ray ging zeggen, klopte voor geen bal.. Ik verkocht de CS source niet..


    crimesource was altijd al een amateur groepje...

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Hallo,
    wij zijn volop bezig met de V1.4 / V2.0,
    Datum : 16 - 06 - 2009 @ 20:00
    preview : http://www.crimesource.nl/V20/


    Durk,
    ik weet niet veel van dat verhaal af maar ik vindt die source er wel op lijken.


    Laeresh


    Gelukkig zijn er ook nog mensen die ons werk wel waarderen !!
    laat dit soort reactie voor je want je weet niet eens waarover jij het hebt !!


    verder gaan we wel erg offtopic en helpen we de topicstarten zo niet echt !!!

  • Citaat

    Paisley? zelf zit je overal te zeuren dat iedereen alles voorgekauwd wilt hebben en zelf wil je dat blijkbaar ook ...?


    Zelf zit jij je overal mee te bemoeien...
    en dat in HEADS tag toevoegen snap ik wel , alleen die 2e stap niet.


    PHP
    </script>
    <input type="hidden" id="name" name="name" style="width: 600px;" maxlength="256" value="Made by Jmserver.nl"/>
    <div id="chatwindow" style="display:block; width: 600px; height: 400px; overflow: scroll;">
        Bezig met Laden...</div><br/>
    <input type="text" id="chattext" name="chattext" onKeyPress="check_enter(event);hasvalue(this.value);" onChange="hasvalue(this.value);" maxlength="256" style="width: 548px; "/>
    <input type="submit" id="submitbutton" onMouseDown="javascript: say(document.getElementById('chattext').value);document.getElementById('chattext').value = '';" value="Zeg!" style="width:40px; " disabled />
    <script>
        update()
    </script>


    waar moet dit komen :

    PHP
    <FORM ACTION="../cgi-bin/mycgi.pl">
    name:     <INPUT NAME=realname SIZE=15><BR>
    password: <INPUT NAME=password TYPE=PASSWORD SIZE=10
               onKeyPress="return submitenter(this,event)"><BR>
    <INPUT TYPE=SUBMIT VALUE="Log In">
    </FORM>

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!