Verscheuren, wachten op de herinnering, en dan hopen dat ik het geld bij elkaar heb gesprokkeld:P
Wat zou je doen al ben je om half 7 wakker, je hebt net 2 layouts ontworpen, 3 layouts gesliced en je moet nog bizar veel doen vandaag?
Verscheuren, wachten op de herinnering, en dan hopen dat ik het geld bij elkaar heb gesprokkeld:P
Wat zou je doen al ben je om half 7 wakker, je hebt net 2 layouts ontworpen, 3 layouts gesliced en je moet nog bizar veel doen vandaag?
Alles mooi op een rijtje zetten en dan een voor een snel afwerken.
Wat zou je doen als je ziek bent en je word gek van alleen thuis zitten?
even 5 minuten naar buiten gaan vrisse neus halen
wat zou je doen als je fiets voor je neus word weg gestolen ?
wat zou je doen als je fiets voor je neus word weg gestolen ?
- Die gozer een paar klappen voor ze kop geven en me fiets terug jatten.
Wat zou je doen als je met een brommer een ongeluk krijgt maar geen certificaat hebt?
Rustig wegrijden :p
Wat zou je doen als, je pc werkt gehackt door een vriend?
Die vriend boven op ze bek slaan en zorgen dat hij ze vingers niet meer kan gebruiken..
[offtopic]Gelukkig bij mij niet gebeurd (a)[/offtopic]
Wat zou je doen als er rellen uitbreken en je ziet een politie agent een kind met zijn wapenstok slaan?
[offtopic]Bovenste vraag is 6 jaar geleden hier echt gebeurd, maat van me is boven op de knie schijf van die agent gesprongen en heeft het kind veilig weggebracht, hij heeft hiervoor 6 maanden detentie gehad.[/offtopic]
Zijn gummiknuppel uit zijn handen grissen en hem de les lezen.
Wat zou je doen als je in een donker steegje een groepje jongens een kind met een mes ziet bedreigen en hem/haar een portemonnee, mobiel en dat soort dingen afhandig maakt?
Ik zou die jongens een hersenschudding slaan, en het kind naar huis brengen.
Wat zou je doen, als je in een caf? zit en 5 mensen beginnen te vechten?
Nog een pint bestellen en rustig toekijken.
Wat zou je doen als je auto gecarjackt word?
Vragen aan mijn vrienden ofdat ze ook een schoonen onderbroek aanhebben :p .
Wat zou je doen, als je je verveeld :p
gaan playstationen
wat zou je doen, als je moeder zegt ik schop je nou uit huis
Een kartonne doos kopen en daar in gaan wonen!
Wat zou je doen als je schoolboeken nog niet geleverd zijn?
Feest vieren
Wat zou je doe als je pc uitvalt en je net je project waar je 9 uur mee bezig bent klaar hebt maar niet is opgeslagen?
heel erg balen en vloeken
wat zou je doen als je de loterij wint en het geld bedrag word gestort bij de buurman ?
de loterij bellen en me geld eisen
wat zou je doen als je op school aankomt en de school staat in de fik?
[offtopic]geniaal topic dit[/offtopic]
de brandjes uitpissen xD
Wat zou je doen als de aarde vierkant was?
naar binnen lopen emmer water pakken en uit gooien
wat zou je doen als je een oud echt paar ziet in de winkel bij de kassa met een volle boodschappen kar en er gaan steeds continu mensen voor kruipen met een paar boodschapjes
Het personeel van de winkel waarschuwen?
Wat zou je doen als je bent opgelicht voor ?10.000,- en die oplichter onvindbaar is?
naar de politie stappen of die 10,000 weer bij elkaar sparen en dan 100 keer beter opletten voor je iets voor zo'n grppt bedrag koopt
wat zou je doen als iemand bij de snackbar er met jou bestelling van door gaat ?
Een mep verkopen.
Wat zou je doen als Bowman voor je neus wordt doodgeknuppeld?:((
(COD: Black Ops)
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!