Weet iemand waar ik een soccer manager source kan downloaden zoiets al OSM? Het hoeft natuurlijk niet zo uitgebreid te zijn als OSM, en het moet gratis te downloaden zijn.
Soccer Manager Source?
- Scarletti
- Closed
-
-
-
1. gratis vindt je niet
2. OSM is zelf gemaakt.
3. TIP: huur een scripter , je kan niet door niks te doen je zakken vullen. -
-
Er was toch gratis open source (look-a-like) van ofso?
-
Zon script krijg je zeker niet gratis, en de budgets liggen bij de meeste over de 1.000 euro.
Ik weet niet wat jouwn budget is.. Maar zon script kant en klaar kost in ieder geval veel
-
-
@Killingdevil, edit button abuse :O. meh, wat was er dan fout met m'n reactie.
Originele reactie
Joshua, weer is er geen enkele bijdrage in je posts.
als je zelf kijkt zie je dat dit een manager game is een geen php script, het heeft dus geen enkele waarde aan dit topicEdit:
@Paisley,
jij bent geen enkele waarde aan dit forum...
beweer je het tegendeel, laat het dan is zien met posts ipv alleen maar onzin neer te zetten omdat je je aangevallen voelt terwijl ik wel degelijk een punt heb. -
Leres laat hem is met rust , ***.
waarom moet je altijd hem hebben , hij probeert ook maar te helpen.
jij post helemaal niks , hou je commentaar voor je:@
Waarschuwing (Moderator Killingdevil): Geen grof taalgebruik a.u.b., en reageer eens iets minder agressief.
-
Ik denk, als je zoiets als OSM wilt hebben, dat je het beste echt zelf kunt maken, aangezien zulke dingen weinig tot niks gratis verkrijgbaar is.
-
Btw je moet ook rechten hebben om de spelersnamen te gebruiken :') Dus ik voorspel nu al een flop.
-
Citaat
Btw je moet ook rechten hebben om de spelersnamen te gebruiken :') Dus ik voorspel nu al een flop.
of je veranderd 1 of een paar letters van de naam, zie je wel vaker
-
@paisley jij moet helemaal je mond houden met je kinderachtige avater en gebruik is een normaal taalgebruik.
Nu weer ontopic!
Waarschuwing (Moderator Killingdevil): Zit niet zo op elkaar in te hakken, en mini-modden is niet de bedoeling. Hiervoor is een report functie.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!