Posts by forbidden

    Je hoeft ook niet daadwerkelijk javascript te kennen, je hoeft enkel het script wat aan te passen.


    Zolang je een klein beetje php kan zal dit niet al te moeilijk zijn.

    zoals Niels zegt, houdt gewoon het voorbeeld aan? je hoeft dan maar enkele dingen aan te passen, bij mij werkt het ook uitstekend.

    Hallo,


    Ik ben een tijdje bezig geweest om een hoger/lager script te maken. Nu ben ik van plan om het script te gaan verkopen. Het script is volledig zelf gemaakt.


    Ik verkoop het script meerdere malen, je kan het script kopen als licentie.


    een voorbeeld van het script: http://www.crimeson.nl/


    je kan dan inloggen met,
    naam: criminalspoint
    ww: criminalspoint
    (let op; als er meerdere mensen op hetzelfde account het script uit proberen zal het niet goed werken, omdat je dan met meerdere tegelijk klikt. je kan dan het beste je eigen account even aanmaken.)


    het script staat onderaan het kopje gokken.


    Downloadlink: http://www.crimeson.nl/kopen.php




    Let op: het is niet toegestaan om het script aan andere door te verkopen of door te geven. Je mag het enkel gebruiken voor je eigen website! Zie ik dat dit toch gebeurd dan zullen er maatregelen worden genomen.

    Citaat

    Btw je moet ook rechten hebben om de spelersnamen te gebruiken :') Dus ik voorspel nu al een flop.


    of je veranderd 1 of een paar letters van de naam, zie je wel vaker :P

    nou kijk eens aan:
    ( lees alle comments in de code even door om te zien wat je moet veranderen)


    maar waarvoor moet het getal in mn database worden gezet? is dat niet dubbelop, als je het enkel in een sessie zet werkt het dan niet?


    en wat bedoel je precies met je laatste zi?

    Hallo,


    ik ben bezig een hoger/lager script te maken, alleen nu heb ik het volgende probleem.


    ik heb in mijn script een lijst met variablen;


    zoiets als dit;

    PHP
    $getal1 = rand(1,100);
    $getal2 = rand(1,100);
    $getal3 = rand(1,100);
    $getal4 = rand(1,100);


    ik moet dus checken of het vorige getal kleiner of juist groter is dan het nieuwe getal. (ik weet niet of je het spel hoger/lager kent, anders lees maar over dit stukje heen)


    het probleem is dat als ik op een nieuwe submit klik dat de random getallen dan allemaal weer gereset worden, en dus weer een andere waarden krijgen.


    Mijn vraag is dus, hoe behoudt ik de waarde van die random cijfers gedurende het hele script hetzelfde. dus niet dat ze weer veranderen?

    in de tags van mijn topic titel staat niet voor niks php/sql, of dienen die tags ervoor om niet gelezen te worden?


    ik wist ook al sowieso dat jou vraag niet serieus was, dus laten we hier maar mee kappen.


    Misschien dat er wel andere (serieuze) mensen zijn die nog een script (ja Niels, in php/mysql) nodig hebben?


    Als het boven mij niveau ligt zal ik het wel melden.