eAccelerator Error

• Hallo allemaal,

Ik ben nog bezig met travian. Ik heb op een andere site een andere source gevonden alleen als ik die probeer krijg ik de volgende fout:

PHP
    This PHP script has been encoded using the excellent eAccelerator Optimizer, to run it you must install eAccelerator or the eLoader

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen want ik kan dat ding ook niet installeren ofzo.

Met vriendelijke groet,
    Blackboss

• Citaat

Maak gebruik van een goede topic titel, topics met titels als "help", "fout", ... worden zonder waarschuwing gesloten of verwijderd.

:slotje:

Jannick: En weer geopend, met een duidelijkere topictitel

• Dit komt mogelijk omdat deze source geript is uit een XAMPP/LAN versie, deze zijn enkel legaal te gebruiken wanneer je deze lokaal host.
    Probeer een andere Travian versie te zoeken, of ga over op TWLan(Tribal Wars XAMPP versie) of Devana(Open source).
    En als je het echt met deze wil doen moet je de loaders installeren.

• Op een gratis host?
    Die geven je geen support.
    Als ik jou was zou ik XAMPP gebruiken, veel sneller, en je hebt overal toegang tot.
    En als je de files wil decoden, het script komt er NOOIT volledig uit, je kan beter naar een niet encoded versie gaan zoeken.

• Oke, dan weet ik genoeg. Ik ga opzoek naar een andere source want anders krijg ik er heel veel gedoe mee en dan werkt het straks misschien niet eens.

Allemaal heel erg bedankt voor de informatie.
    Topic mag gesloten worden.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!