Waarom moet de wereld zo zijn ?

• Oke,

Ik keek dus een beetje in mijn dagelijkse routine naar wat fun sites en kwam dit filmpje tegen over een meisje wiens leven wordt verfilmd.. Blijkbaar is het een tiener zangeresje, ik weet het niet.

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Vinden jullie dat dit mag terwijl het leven van sommige echte artiesten niet wordt verfilmd?

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Egoistisch joggie dat.

De ECHTE artiesten worden vergeten, en omdat hij een paar tienermeisjes als fans heeft, verkoopt het goed.

Ik zelf vind dat het NIET mag, want hij is niks vergeleken de ECHTE "sterren", Michael Jackson, Elvis ga zo maar door.

• Ik noem zowat alle artiesten en bands in de top 40 van nu niks, er zit geen inspiratie in en ze gaan er vaak weer met het geld vandoor. Kortom ze hebben geen liefde voor muziek.

Ook zie je vaak dat ze weer muziek uit het verleden gaan remixen, omdat ze anders niks weten te verzinnen.

Over Justin Bieber wordt gezegd dat hij razend populair is hier, maar ik heb nog nooit een clip van hem gezien op TMF, of een nummer van hem gehoord op de radio. Of ik kijk/luister niet goed genoeg naar die zenders.

En wat moet zo'n 16 jarige met al dat geld?

• jessewillem ik heb 1 keer een clip gezien in de snackbar toen ik patat moest ophalen. Gelukkig hebben ze daar het geluid niet aanstaan maar dat meisje is echt hopeloos.

Mocht iemand zich vervelen:

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

• Jonge mensen als je op je 16de al beroemt word denk ik dat het niet veel gaat worden. Want dit is allemaal geen echte muziek dit zijn geen artiesten. Zoizo mist de wereld al artiesten van het formaat Led Zeppeling, Queen, The Beatles, The Stones en Guns n Roses.

Maar Justin Bieber heeft niet eens alles zelf gedaan de bovenstaande bands wel. Justin Bieber is het toppunt van studio muziek.

• Citaat van stan

Jonge mensen als je op je 16de al beroemt word denk ik dat het niet veel gaat worden. Want dit is allemaal geen echte muziek dit zijn geen artiesten. Zoizo mist de wereld al artiesten van het formaat Led Zeppeling, Queen, The Beatles, The Stones en Guns n Roses.

Maar Justin Bieber heeft niet eens alles zelf gedaan de bovenstaande bands wel. Justin Bieber is het toppunt van studio muziek.

Hoevel ik je gelijk geef over dat dit geen muziek is wordt er ook kwaliteits muziek gemaakt in een studio door DJs (producers dan), mijn voorkeur gaat toch uit naar de hardere stijlen maar ik luister soms ook naar andere stijlen.. Klassiek op zijn tijd kan zelfs goed zijn.

• Helemaal met je eens niels & jessewillem.

Tienersterretjes zijn niks met de oudere tijden, waar onze ouders naar luisterden, en wij nu nog.

Mensen die naar JB luisteren, weten niet wat muziek is.

• Waarom een engelse zanger, terwijl wij in nederland genoeg hebben. Maarja de nederlanders vinden muziek vanuit het buitenland leuker. En dan moet iedereen lekker in vliegtuig naar optredens en artiesten hierheen komen, en dat is weer heel goed voor het milieu:P.

• Citaat van Niels

Hoevel ik je gelijk geef over dat dit geen muziek is wordt er ook kwaliteits muziek gemaakt in een studio door DJs (producers dan), mijn voorkeur gaat toch uit naar de hardere stijlen maar ik luister soms ook naar andere stijlen.. Klassiek op zijn tijd kan zelfs goed zijn.

Nah kijk voor mij moet muziek organisch zijn uit een gitaar of piano komen niet uit de computer ;) maar iedereen zijn eigen smaak he :cheer:

• Justin bieber is gewoon net zo'n grap als alle andere commotie, of het nou gaat om Palin, Ons kabinet, Rutte of dat in noorwegen een plaatsje Hell heet.

Doordat jullie er allemaal ( iedereen, niet alleen wij in de benelux ) net zo jankerig over doen als al die tut wijven die hij als fan heeft, zorg je er juist voor dat hij dit allemaal voor mekaar krijgt.

Dus als je hier echt iets tegen wilt doen, negeer het gewoon.
    Ik vind dat er heel wat dingen zijn waar ik meer moeite in wil steken.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!